ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رابطه بسیارعجیب بین دو ستاره فوتبال و پسرانشان!



اخبار,اخبارورزشی,رونالدو, لیونل مسی

کریستیانو رونالدو و لیونل مسی حدود دو سال و نیم با یکدیگر تفاوت سنی دارند.

 کریستیانو رونالدو متولد فوریه 1985 است و هم اکنون 30 سال دارد. لیونل مسی نیز متولد ژوئن 1987 است و کم کم وارد 28 سالگی خود می شود. بدین ترتیب رونالدو 869 روز از لیونل مسی بزرگ تر است.

 اما نکته بسیار جالبی درباره این دو وجود دارد. رونالدو پسری به نام جونیور دارد که در سال 2010 متولد شد و مسی نیز صاحب پسری به نام تیاگو است که او نیز در سال 2012 به دنیا آمد. همانطور که کریستیانو و لیونل 869 روز با یکدیگر تفاوت سنی دارند پسرانشان نیز دقیقا به همین میزان اختلاف سنی دارند به این ترتیب که جونیور چهار ساله 869 روز از تیاگوی دو ساله بزرگ است!


 اخبار ورزشی  - جام جم


ویدیو مرتبط :
یک میلیون مادر، پسرانشان را به علی اصغر حسین سپردند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش خبرنگار زن تلویزیون به شایعه رابطه خصوصی اش با ستاره فوتبال +عکس



اخبار,اخبار ورزشی ,کریستیانو رونالدو

لوسیا ویالون خبرنگار رئال مادرید تی وی گفت که از شایعه رابطه با کریستیانو رونالدو تعجب کرده است.

به گزارش جام نیوز و به نقل از آ اس، ویالون گفت : «این یک ادعای عجیب بود که با رونالدو رابطه دارم. با خود گفتم  مشکل کوچکی است و بحثی نیست. اما ناگهان همکارانم به من پیغام دادند. نمی دانستم چه می گویند. مادرم هم به من زنگ زد و نمی توانستم باور کنم که چنین حرفی در موردم زده شده است».

وی در ادامه اظهار داشت: «می ترسیدم که پشت سرم شایعه بسازند که فقط به خاطر رونالدو به مراسم بهترین های جهان رفتم. در نهایت این شایعه تکذیب شد. خیلی تعجب کردم. به من خیلی ضرر زد. نمی دانم بنیان این خبر کجا بود. البته خوشبختانه اطرافیانم به من اعتماد داشتند و خوشحال هستم».

ویالون البته در مورد دوران کارش با رونالدو و رئال هم صحبت کرد: «رابطه خیلی حرفه ای داشتیم. با رونالدو و دیگر اشخاصی که با آنها کار کردم رابطه عادی داشتم. از نظر شخصیتی نیز تا جایی که با او آشنایی دارم خیلی عادی است».

 

اخبار,اخبار ورزشی ,کریستیانو رونالدو

 

اخبار ورزشی - جام نیوز