ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رائول لوزانو: نیاز به هماهنگی بین مدافعان داریم/ شرایط تیم ملی والیبال خوب است



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,رائول لوزانو

سرمربی تیم ملی والیبال با ابراز رضایت از شرایط کلی تیم کشورمان گفت: به لحاظ تیمی و در حمله، دریافت و دفاع روی تور خوب هستیم و مشکلی نیست اما باید هماهنگی بین دفاع روی تور را بیشتر کنیم.
 به گزارش مهر، رائول لوزانو در خصوص شرایط تیم ملی والیبال گفت: تیم ملی والیبال ایران در شرایط خوبی قرار دارد. بازیکنان از نظر کلی خوب هستند و امروز (دوشنبه) مجتبی میرزاجانپور از ناحیه گردن گرفتگی عضله داشت که تمرین نکرد و امیر غفور نیز دندان درد داشت که به درمانگاه رفت.


وی با بیان اینکه عادل غلامی و سید محمد موسوی نیز مصدومیت‌شان برطرف شده است، گفت: این دو بازیکن به تمرینات برگشتند و همراه تیم تمرین می کنند.

سرمربی تیم ملی والیبال در پاسخ به این پرشش که آیا تمرینات سنگین دلیل بر مصدومیت بازیکنان است، گفت: همانگونه که توضیح دادم در تیم ملی والیبال مصدوم نداریم. موسوی و غلامی تمرین می کنند، غفور دندان درد دارد و گرفتگی عضله میرزاجانپور نیز مصدومیت نیست.

لوزانو تاکید کرد: راندمان تک تک بازیکنان را در چند ماهه اخیر در نظر داشتم که هر کدام در پست های مختلف والیبال چه عملکردی داشتند. این موارد را از طریق فیلم های ویدویی و مشورت با سیچلو که از سال قبل در تهران حضور داشت، به دست آوردم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران درباره نقاط ضعف و قوت بازیکنان گفت: تیم ملی والیبال ایران به لحاظ تیمی و در حمله، دریافت و دفاع روی تور خوب کار می کند و هیچ مشکلی ندارد. باید هماهنگی بین دفاع روی تور و توپگیری و همچنین کارها روی توپ های بلند را با تمرین بهتر کنیم.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا تعداد بازی های تدارکاتی برنامه ریزی شده برای تیم ملی والیبال ایران کافی است، گفت: اگر برای تیم ایران کافی نباشد، درباره تیم های دیگر که هنوز تشکیل نشدند و اصلا فرصت دیدار تدارکاتی ندارند، چه باید گفت. در حال حاضر تیم های اروپایی درگیر لیگ داخلی کشورشان هستند و هنوز اردوهای خود را آغاز نکردند در صورتی که تیم ایران هفته چهارم اردوی آمادگی خود را پشت سر می گذارد.

تیم ملی والیبال ایران خود را برای مسابقات انتخابی المپیک ۲۰۱۶ ریو آماده می کند. این رقابت ها از هشتم خردادماه با حضور هشت تیم ایران، فرانسه، کانادا، لهستان، ونزوئلا، چین، استرالیا و ژاپن (میزبان) در توکیو آغاز می شود.

 

اخبار ورزشی - مهر


ویدیو مرتبط :
رائول لوزانو سرمربی تیم ملی ایران شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بهداد سلیمی: شرایط تیم ملی خوب نیست


ملی‌پوش وزنه برداری ایران با بیان اینکه فدراسیون وزنه‌برداری با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می‌کند، از مسئولان وزارت ورزش خواست نگاه ویژه‌ای به ملی‌پوشان وزنه برداری داشته باشند تا بتوانند دوباره برای ایران افتخارآفرینی کنند.

ایسنا: ملی‌پوش وزنه برداری ایران با بیان اینکه فدراسیون وزنه‌برداری با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می‌کند، از مسئولان وزارت ورزش خواست نگاه ویژه‌ای به ملی‌پوشان وزنه برداری داشته باشند تا بتوانند دوباره برای ایران افتخارآفرینی کنند.

بهداد سلیمی درباره شرایط تیم ملی وزنه‌برداری ایران برای حضور موفق در بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی گفت: به هر حال اردوی وزنه‌برداری تیم ملی آغاز شده است اما کم و کاستی‌های زیادی در حال حاضر داریم که امیدوارم در مراحل بعدی اردو برطرف شود و وزنه‌برداران در شرایط بهتری به تمرین بپردازند.

ملی‌پوش وزنه‌برداری ایران خاطرنشان کرد: جو تیم ملی نیز بسیار خوب است و ملی‌پوشان با هم بسیار صمیمانه هستند و خیلی خوب و پرنشاط هم تمرین می‌کنند اما قطعا مشکلاتی نیز از لحاظ امکانات وجود دارد که امیدوارم به زودی حل شود، البته اردو به تازگی شروع شده و خیلی نمی‌توان انتظار داشت اوضاع مساعد باشد.

وی با بیان اینکه فدراسیون وزنه‌برداری را در مورد شرایط حال حاضر اردو مقصر نمی‌دانم اظهار کرد: فدراسیون با مشکلات مالی بسیاری دست و پنجه نرم می‌کند و بودجه مناسب را در اختیار ندارد. از مسئولین وزارت ورزش می‌خواهم وزنه‌برداران تیم ملی را به معنای واقعی حمایت کنند چرا که این ورزشکاران افتخارات زیادی را در رقابت‌های جهانی و المپیک برای ایران به دست آورده‌اند و باید امکانات مورد نیاز آن‌ها فراهم باشد تا بتوانند دوباره برای ایران در مسابقه‌های آسیایی اینچئون و سپس رقابت‌های جهانی افتخارآفرینی کنند و دل مردم ایران را شاد کنند.

سلیمی در پاسخ به این سوال که آیا رابطه شما و کوروش باقری خوب شده است نیز گفت: در حال حاضر ارتباطی با کوروش باقری ندارم، البته قبلا هم اگر ارتباطی بوده صرفا کاری بوده است.