ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رائول به السد قطر پیوست



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

رائول به السد قطر پیوست

باشگاه السد قطر تأكید كرد، با ستاره اسپانیایی برای فصل بعد قرارداد بسته است.

باشگاه السد قطر تأكید كرد فصل بعد را با رائول گونزالس اسپانیایی آغاز خواهد كرد این مهاجم كه بیشترین سال های فوتبال خود را در رئال مادرید سپری كرد بعد از گذراندن دو فصل موفق در شالكه آلمان راهی قطر شد.

ستاره 34 ساله اسپانیایی در اواخر فصل آلمان اعلام كرده بود به دلایل شخصی قصد دارد فوتبال آلمان و تیم شالكه را ترك كند وی فصل بعد را در قطر به سر خواهد برد.

رائول گونزالس در 74 بازی كه برای رئال مادرید انجام داد موفق شد 323 بار گلزنی كند كه آمار خیره كننده ای است ملی پوش سابق اسپانیایی برای تیم ملی كشورش 102 بار به میدان رفته و توانست 44 بار دروازه حریفان را باز كند./باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
ژاوی هرناندز در قطر / عقد قرارداد با السد قطر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ژاوی با قراردادی نجومی به السد قطر پیوست


هافبک باتجربه بارسلونا از فصل آینده در السد قطر بازی خواهد کرد. او برای هر فصل بازی در این تیم 10 میلیون یورو به جیب خواهد زد.

خبرگزاری ایسنا: هافبک باتجربه بارسلونا از فصل آینده در السد قطر بازی خواهد کرد. او برای هر فصل بازی در این تیم 10 میلیون یورو به جیب خواهد زد.

ژاوی یک از صبح بخیرفبک های تاریخ فوتبال اسپانیا که به افتخارات زیادی در دنیای فوتبال دست یافته است، با تیم السد قطر به توافق رسیده است و قرار است از فصل آینده برای این تیم در لیگ ستارگان قطر توپ بزند.

قرارداد پیشنهادی به ژاوی، سه ساله است و سالی 10 میلیون یورو حقوق او در این باشگاه خواهد بود. این بازیکن در حال حاضر در قطر به سر می‌برد و قرار است مذاکرات نهایی خود را با مسئولان تیم‌ قطری انجام دهد. ژاوی پیشنهادات دیگری از شمال آمریکا هم داشت اما در نهایت از سوی السد پیشنهادی دریافت کرد که نمی توانست آن را رد کند. او 30 میلیون یورو به اضافه 10 میلیون یورو دیگر در صورتی که برای سال چهارم هم بماند دریافت خواهد کرد.

در طول دوران حضور در قطر، ژاوی برنامه دارد تا برای مدرک مربیگری خود تلاش کند. او این شانس را خواهد داشت که برای پیشبرد حرفه مربیگری در آکادمی باشگاه با ایوان براوو همکاری کند.

بازیساز تیم ملی اسپانیا و بارسلونا که به تازگی از بازی های ملی خداحاظی کرده است در تیم ملی دوران بسیار موفقی داشت و موفق شد به همراه اسپانیا دو بار قهرمان اروپا و یک بار نیز قهرمان جهان شود اما با وجود سپری کردن 16 سال در بالاترین سطح فوتبال جهان به همراه بارسا، ژاوی بازی نکردن کنار پل اسکولز را نقطه تاریکی در کارنامه ورزشی خود می‌بیند.

ژاوی در صحبتی کوتاه در مورد خداحافظی خود از بازی های ملی نیز گفت: من باید پس از یورو 2012 خود را بازنشسته می‌کردم، اما گذشته، گذشته است و فکر می‌کنم کاش این کار را کرده بودم. مسلماً جام جهانی برزیل برای ما بسیار نا امید کننده بود، ولی همیشه به اینکه بازیکن اسپانیا بوده‌ام افتخار کرده‌ام. ما مثل یک تیم به هم نزدیک بودیم حتی زمانی که شرایط خوب پیش نمی‌رفت.

چنانچه شرایط خاصی ایجاد نشود، به نظر می رسد این بازیکن در پایان فصل خبر ترک بارسلونا را به صورت رسمی اعلام کند، اما در حال حاضر به دلیل نقش کلیدی کاپیتان با تجربه آبی اناری ها در تیم و نیز حفظ روند خوب بارسلونا در دیدار های حساس ادامه فصل در لالیگا، لیگ قهرمانان و فینال کوپا دل ری ، تایید این خبر از طرف ژاوی تا قبل از تابستان غیر محتمل به نظر می رسد.ب