ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رائول با شالکه تمدید نمی کند



 

 

رائول با شالکه تمدید نمی کند

 

طبق گزارش منتشره در روزنامه اشپورت بیلد آلمان، رائول گونسالس ستاره اسپانیایی باشگاه شالکه قراردادش با این تیم را تمدید نخواهد کرد.

قرارداد کنونی او با شالکه تا سال 2012 اعتبار دارد.

این درحالی است که رائول عملکرد خوبی در ترکیب شالکه در فصل گذشته داشت و از محبت و حمایت هواداران این تیم هم برخوردار است. رائول تابستان گذشته و زمانی که فلیکس ماگات،هدایت شالکه را برعهده داشت به تیم شهر گلزنکرشن منتقل شد.

با برکناری ماگات و روی کار آمدن رالف رانگنیک، اوضاع رائول در رختکن این تیم تغییر کرد و شنیده می شود که جایی دربرنامه های آتی مربی جدید شالکه ندارد.

روزنامه بیلد پیش از این در گزارشی اعلام کرده بود که رانگنیک رائول را کند می داند و معتقد است که او آن جنب و جوش لازم برای بازی در نوک حمله تیمش را ندارد.

این روزنامه ورزشی روز گذشته هم در گزارش خوداعلام کرده که رائول با به ثمر رساندن 13 گل در یک فصل بوندس لیگا و 5 گل در رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا وظایف خود را به خوبی انجام داده. این درحالی است که رائول از آوریل سال گذشته اعلام کرده بود که آماده است تا قراردادش را تمدید کرده و در شالکه بماند و درگفت وگو با رسانه های آلمانی گفته بود که در حال انجام مذاکراتی با شالکه برای تمدید قراردادش است ولی این طور به نظر می رسد که اسطوره سابق فوتبال رئال اکنون تصمیم دیگری را در سر دارد.


ویدیو مرتبط :
گلهای زیبا از رائول در شالکه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

چهاردهمین گل رائول برای شالکه



 

 

 

چهاردهمین گل رائول برای شالکه

 

رائول گونزالس ، کاپیتان اسبق رئال مادرید با زدن چهاردهمین گل خود برای شالکه 04 ، یک امتیاز دیگر را به تیمش اعطا کرد .

به گزارش مرجع خبری رئال در بازی شالکه و نودنبرگ ؛ رائول روی پاس دیگر اسپانیایی تیم یعنی سرجیو اسکودرو وارد محوطه جریمه شد و دروازه شافر را باز کرد . در دقیقه 60 شماره 7 سابق رئال که در کنار هونته لار در خط حمله بود تا آستانه زدن گل دوم هم رفت که این بار شافر واکنش فوق العاده ای انجام داد .

به هر حال رائول با این سن و سالش نشان داد که هنوز دود از کنده بلند می شود و بهترین بازیکن تیمش بود .

رائول در این فصل برای شالکه 14 گل زده است که 11 تایش در بوندسلیگا بوده و سه تایش در چمپیونزلیگ . در بین اسپانیایی ها در این فصل فقط ویا (20) ، پدرو (19) و نگردو (15) بیش از این بازیکن گل زده اند و بعد ازاو هم یورنته قرار دارد .