ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رائول احتمالا به ایران نمی‌آید


کاروان تیم فوتبال السد برای دیدار مقابل سپاهان روز یکشنبه با هواپیمایی اختصاصی عازم اصفهان خواهد شد اما به احتمال زیاد رائول گونزالس بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال اسپانیا در این سفر تیمش را همراهی نخواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم: کاروان تیم فوتبال السد برای دیدار مقابل سپاهان روز یکشنبه با هواپیمایی اختصاصی عازم اصفهان خواهد شد اما به احتمال زیاد رائول گونزالس بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال اسپانیا در این سفر تیمش را همراهی نخواهد کرد.

رائول با مصدومیت روبرو شده و در هفته پایانی هم نتوانست السد را در دیدار مقابل الخریطیات همراهی کند، ضمن آنکه این اسطوره باشگاه رئال مادرید اعلام کرده در انتظار تولد فرزند دوم خود از همسرش، مامن سانز است.

رائول صاحب 5 پسر از ازدواج نخست خود در سال 1999 است و 5 سال پیش از همسر خود، سانز صاحب دختری به نام ماریا شد.



ویدیو مرتبط :
گلی که رائول را مشهور کرد.گل كنج رائول !!!از این زیبا تر نمیشه.

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

احتمالا امریکا و اسرائیل با غنی سازی 3.5 درصد توسط ایران موافقت کنند/



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل:

احتمالا امریکا و اسرائیل با غنی سازی 3.5 درصد توسط ایران موافقت کنند/با این توافق، ایران دیگر با زدن دکمه ای می تواند سلاح هسته ای تولید کند

مارک والاس سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل گفت که مذاکرات 1+5 با ایران ممکن است به سمت توافقی پیش رود که بر اساس آن به ایران اجازه ی غنی سازی 3.5 درصدی اورانیوم در خاکش داده شود.

انتخاب : مارک والاس سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل گفت که مذاکرات 1+5 با ایران ممکن است به سمت توافقی پیش رود که بر اساس آن به ایران اجازه ی غنی سازی 3.5 درصدی اورانیوم در خاکش داده شود.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب به نقل از تایمز اسرائیل، وی افزود: ایران به دنبال کاهش تحریمات اقتصادی در مذاکرت مسکو است  .

سفیر سابق امریکا در سازمان ملل گفت: این مهم است که تحریم ها باقی بماند و همچنین تحریم های سخت تر هم علیه ایران با تاخیر مواجه نشوند.

وی که برای فدراسیون یهودی امریکای شمالی سخن می گفت افزود: شما با تلاش هایی(از سوی 1+5) مواجه خوهید شد که در پی به تعویق انداختن تحریم های جدید است.  اما اکنون زمان تاخیر در اعمال تحریم ها نیست ، بلکه زمان محاصره اقتصادی ایران است.

رئیس گروه "اتحاد علیه ایران هسته ای" اضافه کرد: این نگرانی وجود دارد که تلاش های عاجزانه غرب برای ایجاد پیشرفت در مذاکرات و دستیابی به توافق، به اجازه ی غنی سازی به ایران منتهی شدود.

وی افزود: امریکا و اسرائیل می خواهند اجازه غنی سازی 3.5 درصد به ایران بدهند .

والاس گفت: مشکل این طرح آن است که اجازه ی ادامه کار بر روی زیرساخت های برنامه هسته ای به ایران داده می شود و  این کشور به راحتی می تواند با زدن دکمه ای غنی سازی را افزایش دهد و سلاح هسته ای تولید کند.

وی گفت: من نشانه هایی در خصوص امادگی امریکا و اسرائیل را برای ارائه این طرح دیده ایم.

رئیس گروه "اتحاد علیه ایران هسته ای" گفت: ایرانیان کاملا خطی کشیده اند و می گویند که حاضر به توقف غنی سازی نیستند./انتخاب