ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رائه: تماشاگران مسابقه زیبایی را در استادیوم جام جهانی سئول خواهند دید



 

رائه: تماشاگران مسابقه زیبایی را در استادیوم جام جهانی سئول خواهند دید

 

سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی در آستانه دیدار با ایران گفت: تماشاگران مسابقه زیبایی را در استادیوم جام جهانی سئول خواهند دید.

چو کوانگ رائه که به تازگی بعد از استعفای هو جونگ مو در پایان جام جهانی هدایت کره جنوبی را بر عهده گرفته است، در اولین جلسه تمرینی تیمش برای رویارویی با ایران گفت: این دیداری تدارکاتی برای جام ملت‌های آسیاست و تلاش می‌کنیم تماشاگران بازی زیبایی در استادیوم جام جهانی سئول ببینند.

سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی ادامه داد: باید تا شروع جام ملت‌های آسیا تاکتیک‌های مختلفی را امتحان کنیم. مشخص است که تکیه به یک روش بازی برای رفتن به جام ملت‌های آسیا کافی نخواهد بود.

وی تصریح کرد: این مهمترین رقابت‌های فوتبال قاره است و جای تاسف دارد که ما نتوانسته‌ایم در سال‌های اخیر موفق باشیم. تا شروع جام ملت‌ها زمان زیادی برای آماده کردن تیم نداریم، اما شرایط همین است و باید آن را بپذیریم.


ویدیو مرتبط :
استادیوم های جام جهانی برزیل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

استادیوم های مدرن قطر برای جام جهانی