ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رئیس کمیته داوران فدراسیون والیبال: 3 داور لیگ برتری را محروم کرده‌ایم



رئیس کمیته داوران فدراسیون والیبال: 3 داور لیگ برتری را محروم کرده‌ایم

رئیس کمیته داوران فدراسیون والیبال گفت: امسال 3 داور لیگ برتری به دلیل قضاوت اشتباه از داوری در لیگ محروم شده اند.

"امیدوار حاتمی" در گفت و گو با ایسنا، در خصوص اعتراض های تیم های لیگ برتری به نحوه قضاوت داوران در لیگ امسال، اظهار کرد: امسال ضعف داوری وجود نداشته است بلکه اخلاق در میان بازیکنان تنزل یافته است. متاسفانه بازیکنان در بازی های امسال اخلاقیات را کمتر مورد توجه قرار داده اند و در این شرایط مربیان تیم ها نیز به جای آرام کردن بازیکنان خود، آنها را بیشتر تحریک می کنند که نتیجه آن اعتراض های بیش از اندازه بازیکنان به داوران در فصل جاری بوده است.

وی با اشاره به اینکه الویت اول برای ما اخلاقیات است، خاطرنشان کرد: متاسفانه بازیکنان دیگر اخلاقیات را که باید سرلوحه هر ورزشکاری باشد را حفظ نمی کنند و به نوعی احترام ها را نگه نمی دارند.

رئیس کمیته داوران فدراسیون والیبال با اعلام اینکه نیازی به اعتراض بی مورد بازیکنان نیست و خود ما در صورت لزوم با داوران خطاکار و پراشتباه برخورد می کنیم، خاطرنشان کرد: برای ما تفاوتی ندارد که یک داور بین المللی باشد یا ملی، اگر هر کدام از داوران اشتباهی در قضاوت خود داشته باشند محروم می شوند، چنانکه امسال نیز این کار را کرده ایم.

حاتمی در پاسخ به اینکه چه تعداد داور و کدام یک در طول فصل جاری از سوی کمیته داوران محروم شده اند، گفت: امسال سه تن از داوران به مدت 2 ماه از قضاوت در لیگ برتر محروم شدند اما ما اسامی آنها را اعلام نمی کنیم./ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
نظر رئیس کمیته داوران درباره عملکرد داوران ایرانی در مسابقات جهانی کشتی برزیل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

والیبال ایران در آستانه محرومیت / رئیس فدراسیون: اگر اجازه حضور زنان در ورزشگاه صادر نشود، از میزبانی محروم می شویم



اخبار,اخبارورزشی,تیم ملی والیبال

رئیس فدراسیون والیبال گفت: منتظر ابلاغیه وزارت کشور در خصوص حضور بانوان در لیگ جهانی هستیم، اگر این اتفاق رخ ندهد ما را از میزبانی محروم خواهند کرد. .

محمدرضا داورزنی در توضیح بیشتر این موضوع گفت:« واقعیت این است در صورتی که نتوانیم در مسابقات لیگ جهانی بانوان را به ورزشگاه‌ها بدهیم از میزبانی رویدادهای مهم محروم خواهیم شد و این موضوع به هیچ وجه برای والیبال ایران و البته ورزش ما خوب نیست.»

وی ادامه داد:«تمام تلاشمان براین است که این اتفاق رخ ندهد.حل این مشکل مربوط به یک سازمان خاص نیست و دستگاه‌های مختلف در این موضوع نقش دارند. وزارت کشور اصلی‌ترین مسئولیت را در خصوص حل این مشکل بر عهده دارد و ما امیدواریم با توجه به جلساتی که با مسئولان این وزارتخانه و همچنین مسئولان مختلف برگزار کردیم مجوز لازم برای حضور بانوان در ورزشگا‌‌ه‌ها صادر شود.»

رئیس فدراسیون والیبال افزود:«در حال حاضر ما منتظر تا ابلاغیه این موضوع به دستمان برسد تا بتوانیم اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهیم و دغدغه‌های داخلی را در این موضوع لحاظ کنیم. اقدام‌های لازم تا چند روز آینده صورت می‌گیرد و امیدوارم که هر کسی وظایف خود را انجام دهد. تلاش ما این است که با در نظر گرفتن ملاحظات بین‌المللی و حفظ حرمت‌ها و موازین شرعی داخلی میزبانی لیگ جهانی را انجام دهیم.»

 

اخبار ورزشی - تیک