ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رئیس كنفدراسیون فوتبال آسیا انتخاب شد



 

رئیس كنفدراسیون فوتبال آسیا انتخاب شد

 

فارس: در انتخابات كنفدراسیون فوتبال آسیا كه از صبح امروز در هتل شرایتون دوحه آغاز شده، محمد بن‌همام با كسب تمام آرا  به عنوان رئیس كنفدراسیون فوتبال آسیا برای سومین دوره پیاپی انتخاب شد.

 

وی كه برای نخستین بار در سال 2002 رئیس كنفدراسیون فوتبال آسیا شد، تنها نامزد تصدی این پست در انتخابات بود و موفق شد پیروزی خود را بدون هیچ رقیبی و با تائید 46 عضو كنگره آسیا جشن بگیرد.

وی پس از انتخاب گفت: "خانواده عزیزم، من یك بار دیگر از شما برای حمایت از خود سپاسگزارم. به خدا قسم می‌خورم كه اولویت من در تمام كارهایم در 4 سال آینده منافع شما خواهد بود. شما می‌توانید از این موضوع مطمئن باشید. "

بن‌همام به عنوان رئیس كنفدراسیون فوتبال آسیا تا سال 2015 این سمت را به عهده خواهد داشت.../فارس


ویدیو مرتبط :
گزارشی کامل از مراسم انتخاب بهترین های فوتبال آسیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بن همام بار دیگر رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا شد



 

بن همام بار دیگر رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا شد

 

محمد بن همان رئیس قطری کنفدراسیون فوتبال آسیا، به علت وجود نداشتن رقیب، بدون رأی گیری توانست سمت خود را بین سالهای 2011 تا 2015 حفظ کند.

روز شنبه گذشته آخرین مهلت ثبت نام نامزدها برای شرکت در انتخابات کنفدراسیون فوتبال آسیا که روز ششم ژانویه آینده در خلال بیست و چهارمین مجمع عمومی این کنفدراسیون در قطر برگزار خواهد شد به پایان رسید.

بن همام از سال 2002 ریاست کنفدراسیون فوتبال آسیا را بر عهده دارد و از سال 1996 عضو دفتر اجرایی فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) است.