ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رئیس فدراسیون هندبال برکنار شد


رئیس فدراسیون هندبال طی مراسمی امروز در وزارت ورزش تودیع خواهد شد.

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون هندبال طی مراسمی امروز در وزارت ورزش تودیع خواهد شد.

مراسم تودیع و معارفه جلال کوزه‌گری، رئیس مستعفی و سرپرست احتمالی موقت فدراسیون هندبال یعنی خسرو نصیری ساعت 15 امروز در وزارت ورزش‌وجوانان برگزار خواهد شد.

به گفته جلال کوزه‌گری، تنها مشکل وی برای ریاست در فدراسیون هندبال مربوط به بحث بازنشستگی وی بوده که توسط سازمان بازرسی اعلام شده و هیچ مشکل دیگری وجود ندارد.


ویدیو مرتبط :
مهدوی رئیس فدراسیون جدید هندبال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شایسته رئیس فدراسیون تنیس شد



 

شایسته رئیس فدراسیون تنیس شد

 

با كسب 36 رای

شایسته رئیس فدراسیون تنیس شد

مجید شایسته با كسب 36 رای به مدت 4 سال به عنوان رئیس فدراسیون تنیس انتخاب شد.

مجمع انتخاباتی فدراسیون تنیس صبح امروز با حضور سجادی معاون سازمان تربیت بدنی، روسای هیئت استان‌ها و نمایندگان سازمان‌ها در آكادمی ملی المپیك برگزار شد كه در پایان مجید شایسته سرپرست فدراسیون تنیس با كسب 36 رای با عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد.
این در حالی است تا روز قبل از انتخابات قرار بود شایسته و علی دادگر برای پست ریاست با هم رقابت كنند كه دادگر در روز انتخابات حاضر نشد. به نظر می‌رسد دادگر از شب قبل از انتخابات تصمیم به كناره گیری گرفته بود.
3 رای سفید هم به صندوق انداخته شد.