ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رئیس بالاخره نگران شد/ کفاشیان: نگران تیم ملی در جدول رقابت‌های مقدماتی جام‌ جهانی هستیم



تیم ملی فوتبال ایران,علی کفاشیان

رئیس فدراسیون فوتبال:نگران تیم ملی هستیم / غیبت‌های ‌علی دایی‌ علت حذف او از کمیته فیفا شد

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: نگران تیم ملی در جدول رقابت‌های مقدماتی جام‌ جهانی هستیم.

به گزارش  فارس علی کفاشیان در جمع خبرنگاران با ابراز نارضایتی از عملکرد تیم ملی فوتبال، سرمایه‌گذاری‌های لازم و داشتن سرمربی باتجربه را در هدایت این تیم موثر ندانست و اظهار داشت: بهترین بازیکن‌ها در ترکیب تیم ملی قرار گرفتند که از آنها انتظار بیشتری می‌رود.

وی تصریح کرد: نگران تیم ملی در جدول رقابت‌های مقدماتی جام‌ جهانی هستیم باید با بررسی‌های لازم در سرمایه‌گذاری‌ها، فدراسیون، لیگ برتر و برگزاری دیدارهای تدارکاتی برای صعود به جام جهانی و آینده فوتبال کشور تلاش کنیم.

کفاشیان با بیان اینکه از فصل آینده شاهد رقابت 16 تیم در لیگ برتر هستیم، خاطرنشان کرد: در صورت صعود تیم ملی به جام جهانی هیچ تداخلی در تعداد تیم‌های لیگ برتر ایجاد نمی‌شود از برنامه‌ریزی‌ لیگ برتر برای افزایش تیم‌ها و دستمزد بازیکنان ناراضی نیستم، اما بیشتر باید به فکر ارتقای کیفیت و عملکرد فنی تیم‌ها باشیم.

وی عنوان کرد: تیم ملی امید به ‌دلیل مشکلات مالی و توجه بیشتر همگان به تیم‌ بزرگسالان عملکرد چندانی ندارد و با توجه به مشکلات شدید مالی برخی تیم‌ها در سال گذشته‌ ضرورتی برای حضور آنها در لیگ برتر نیست.

کفاشیان از برگزاری دومین مرحله انتخابات مجامع در 21 استان کشور خبر داد و گفت: بزرگ‌نمایی ایراد‌های کوچک و بیان بحث تقلب در انتخابات مجامع فوتبال استان‌ها دور از انصاف است، بیشترین کرسی‌ها را در کنفدراسیون فوتبال آسیا داریم و به ‌نظر می‌رسد، غیبت‌های ‌علی دایی‌ علت حذف او از کمیته فیفا باشد که به محض رسمی شدن این خبر درخواست خود را مبنی بر حضور دایی در کمیته فیفا اعلام می‌کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال افزود: کسب رتبه چهارم تیم ملی بانوان ایران در رقابت با 12 تیم از کشورهای مختلف ارزش جهانی دارد و ایران جرات حضور بانوان با حجاب را در میدان‌های مختلف ورزشی به سایر کشورها داد و به فرموده رهبر معظم انقلاب بانوان ورزشکار محجبه برای کشور افتخار می‌آفرینند.

وی راه‌اندازی مدرسه فوتبال بانوان در استان کرمان را ارزشمند دانست و افزود: در پی کسب عنوان قهرمانی تیم‌های فوتبال ساحلی بانوان مس رفسنجان و موفقیت دو سال متوالی فوتبال بانوان شهرداری بم در لیگ‌های برتر کشور مدیریت خوب، پشتکار و استعداد بانوان ورزشکار این استان کرمان اثبات شد./فارس

 

 


ویدیو مرتبط :
تیم ملی ایران(مقدماتی جام جهانی)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کفاشیان: پیشنهاد من برگزاری فینال جام حذفی درتهران است!/حتی اگر تیم ملی به جام جهانی نرفت باید از این تیم حمایت کرد!



علی کفاشیان: پیشنهاد من برگزاری فینال جام حذفی درتهران است/تیم ملی نباید به خاطر توان محدود من ضربه بخورد

رییس فدراسیون فوتبال می گوید که حتی اگر تیم ملی به جام جهانی نرفت باید از این تیم حمایت کرد.

 

علی کفاشیان,فینال جام حذفی,اخبار ورزشی

اخبار ورزشی - به گزارش خبرآنلاین؛علی کفاشیان که به عنوان عضو هیات اجرایی در جلسه امروز کمیته ملی المپیک شرکت داشت پس از پایان این جلسه درباره لیگ برتر حرف زد و گفت:«سال آینده قطعا لیگ 16 تیمی برگزار خواهد شد.این ماجرا را از یک سال و نیم پیش آغاز کرده ایم و برای سال آینده به نتیجه خواهد رسید.امسال لیگ فشرده ای را تجربه کردیم ولی قطعا در سال آینده این فشار نخواهد بود.»

از کفاشیان درباره جام حذفی،مکان و تاریخ برگزاری اش سوال کردیم که او گفت:« احتمالا بازی فینال به پس از رقابت های ایران در مرحله مقدماتی موکول می شود.با اینکه شهرهای قم و مشهد برای برگزاری فینال پیشنهاد شده است اما برگزاری فینال آیین نامه و تفاهم نامه دارد.درباره این قضیه قرعه میزبان را مشخص خواهد کرد ولی نظر من این است که فینال در تهران برگزار شود و هواداران هم 50-50 تقسیم شوند.»

کفاشیان با تاکید بر اینکه باید اردوی تیم ملی هر چه زودتر آغاز شود گفت:«زمان زیادی نداریم و باید اردوی تیم ملی را هرچه زودتر آغاز کنیم.پیشنهادهایی هم برای انجام بازی دوستانه با اردن،عراق و امارات دریافت کرده ایم که باید در جلسه هفته آینده با کادرفنی آنها را مطرح کنیم.»او درباره محرومیت هادی عقیلی هم حرف زد و گفت:«عقیلی حرفی با من نزده است.این تصمیم کمیته انضباطی بوده است و باید اجرایی شود.»

رئیس فدراسیون فوتبال درباره جلسه با رئیس فدراسیون قطر و اینکه آیا در این جلسه درباره تبانی بحث شد، گفت:« آنها در یک گروه 10 نفره برای حمایت کاندیداتوری قطر برای فیفا آمده بودند چون قطر میزبانی 2022 را دارد، بهتر است یک نماینده در فیفا داشته باشد. آنها این حمایت را از ما خواستند.»

وی همچنین درباره مجمع فدراسیون فوتبال هم گفت:« این مجمع تیرماه است و انتخابات زودرس را پیشنهاد می‌کنم. فضای جدیدی در فوتبال داریم و نیاز به حمایت مالی. مردم هم انتظارات زیادی دارند. توان من همین است. تیم ملی نباید به خاطر من که توانم محدود است ضربه بخورد.تا خرداد که بازی‌های جام جهانی داریم نباید هیچ تنشی ایجاد شود همه باید دست به دست هم بدهیم تا تیم ملی به جام جهانی برود.

اگر هم نرود تیم ملی از طرف دولت و مجلس و رسانه نیاز به حمایت دارد. می‌خواهم هر کسی که می‌تواند به تیم ملی کمک کند.ما حتما باید صعود کنیم. سه بازی داریم و باید قطر و لبنان را شکست دهیم. با شکست این ها می‌توانیم کره را هم مغلوب کنیم. روزهای سختی داریم. اگر تیم ملی به جام جهانی نرود اولین لطمه را بازیکنان و اهالی فوتبال می‌خورند باید همه عزم خود را جزم کنیم.»/خبرآنلاین