ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رئیس باشگاه بایرن مونیخ: اینتر با خوش شانسی صعود كرد



 

 

 

رئیس باشگاه بایرن مونیخ: اینتر با خوش شانسی صعود كرد

 

رئیس باشگاه بایرن مونیخ: اینتر با خوش شانسی صعود كرد

رئیس باشگاه بایرن مونیخ صعود اینتر را حاصل خوش‌شانسی این تیم دانست.

کارل هاینس رومنیگه پس از شکست 3 بر 2 بایرن مونیخ در دیدار برگشت مرحله‌ی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا و حذف از این رقابتها گفت:‌ از این شکست بسیار ناامید شده‌ایم. در نیمه‌ی اول بازی خوبی انجام دادیم، اما نتوانستیم تکلیف بازی را یکسره کنیم. زمانی که 2 بر یک از حریف پیش بودیم باید بهتر بازی را نگاه می داشتیم. اما به جای این کار به اینتر اجازه دادیم به بازی برگردد.

رومنیگه ادامه داد: روبن وضعیت چندان مطلوبی نداشت، اما تعویض او هم تاثیرگذار نبود و نتوانست باعث نجات تیم شود.

رئیس باشگاه بایرن مونیخ در پایان درباره‌ی صعود اینتر هم گفت: به نظر من بهترین تیم صعود نکرد بلکه خوش شانس‌ترین تیم به دور بعد راه پیدا کرد.


ویدیو مرتبط :
لحظات خوش باشگاه بایرن مونیخ

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رومنیگه: بایرن خوش شانس بود که اینتر را برد



 

 

رومنیگه: بایرن خوش شانس بود که اینتر را برد

 

کارل هاینس رومنیگه در صحبتهایی اعلام کرد که تیمش با خوش شانسی از سد نرآتزوری عبور کرد

کارل هاینس رومنیگه، رئیس باشگاه بایرن مونیخ در صحبتهایی اعلام کرد که تیمش با خوش شانسی توانست تا با یک گل مقابل اینتر به پیروزی برسد.

دیدار دو تیم در دور رفت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا با تک گل ماریو گومس در دقیقه 90 با برتری باواریایی ها پایان یافت.

رومنیگه در صحبتهایی اعلام کرد که هر دو تیم فرصتهای متعددی برای گلزنی داشتند ولی این باواریایی ها بودند که از این فرصت نهایت بهره را بردند.

رومنیگه گفت:« هر دو تیم فرصتهای خوبی برای گلزنی داشتند و خیلی ها نتوانستند از این فرصتها بهره ببرند. بازی جذابی برای تماشا بود. ما اندکی خوش شانس بودیم و به نتیجه بهتری دست یافتیم.الان نباید خودمان را در دور بعد ببینیم.باید تمرکزمان را حفظ کنیم  و امیدوار باشیم که بتوانیم کار را تمام کنیم.»