ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رئال مغرور شکار گرگ‌ها شد / امید‌های صعود سن‌ژرمن با تساوی در پاریس کم‌رنگ شد



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,رئال

دیدار‌های رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با باخت ناباورانه رئال مغرور مقابل ولفسبورگ و تساوی سن ژرمن مقابل من‌سیتی در پاریس به پایان رسید.

به گزارش فارس، در دیدار های رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 23 و15 دقیقه رئال مادرید در ورزشگاه فولکس‌واگن آره‌نا به مصاف ولفسبورگ رفت و پاری‌سن ژرمن در پاریس میزبان منچستر سیتی بود.

رئال با توجه به شکست بارسا در ال‌کلاسیکو با روحیه بالایی پا به میدان گذاشت اما در نقطه مقابل ولفسبورگ با انگیزه حضور داشت و در شبی که رئال‌های سنگین و مغرور بازی می کردند در همان نیمه اول دو بار دروازه رئال باز شد تا در نیمه دوم قدرت تهاجمی رئال با سد محکم مدافعان تیم ژرمنی مواجه شود و در نتیجه‌ای دور از انتظار رئال شکار گرگ‌ها شود.

این دیدار در نهایت با نتیجه 2 بر صفر به سود ولفسبورگ میزبان خاتمه یافت.
 
برای ولفسبورگ ریکاردو رودریگز در دقیقه 18 از روی نقطه پنالتی و ماکسیمیلیان آرنولد در دقیقه 28 گلزنی کرد.

در دیگر دیدار همزمان  سن ژرمن قهرمان زود هنگام فرانسه با خیال راحت‌تری پا به میدان گذاشته بود و به چیزی جزو برد مقابل من سیتی فکر نمی‌کرد. در این بین زلاتان ابراهیموویچ با پنالتی  که از دست داد و توپ ربایی که از مدافع من‌سیتی داشت که منجر به گل شد نقش اول نیمه اول را بر عهده داشت.

نیمه دوم با اشتیاق وافر شاگردان بلان برای گلزنی آغاز شد و در نهایت این خواسته با گلزنی رابیوت برآورده شد اما در ادامه فرناندینیو که یک گل را به میزبان هدیه کرده بود اشتباه خود را با گشودن دروازه سن ژرمن جبران کرد .در نهایت این دیدار با تساوی خاتمه یافت تا امیدهای صعود شاگردان بلان کم ‌رنگ تر از حریف انگلیسی شود.

این دیدار در نهایت با نتیجه تساوی 2 بر 2 خاتمه یافت.

زلاتان ابراهیموویچ در دقیقه 14 یک پنالتی را هدر داد.
 
گل‌های بازی را زلاتان ابراهیموویچ در دقیقه 41 و رابیوت در دقیقه 59 برای سن ژرمن و کوین دی‌بروین در دقیقه 38 و فرناندینیو در دقیقه 72 برای من سیتی به ثمر رساند.
 
بازی‌های برگشت هفته آینده روز سه شنبه برگزار می‌شود.

 

اخبار ورزشی - فارس


ویدیو مرتبط :
پاریس سن ژرمن 2 - 2 لیل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

صعود رئال‌مادرید، بایرن‌مونیخ و پاری‌سن ژرمن


حساس‌ترین بازی دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا بین رئال‌مادرید و یوونتوس با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

ایسنا: حساس‌ترین بازی دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا بین رئال‌مادرید و یوونتوس با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

 هفته اول از دور برگشت مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری 8 بازی آغاز شد.

گروه A

هر دو دیدار این گروه با تساوی بدون گل به پایان رسید. منچستر‌یونایتد که برای صعود از این گروه به یک پیروزی نیاز داشت در زمین رئال‌سوسیداد به دیدار این تیم رفت که این دیدار در پایان با تساوی بدون گل به پایان رسید تا سرنوشت این گروه به بازی‌های بعدی کشیده شود.

در دیدار شاختار و بایر لورکوزن در اوکراین نیز گلی از خط دروازه‌ها رد و بدل نشد تا این دیدار نیز با تساوی بدون گل به پایان برسد.



گروه B

یوونتوس و رئال‌مادرید حساس‌ترین بازی این شب را در تورین برگزار کردندکه این دیدار در پایان با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید. تورینی ها که برای سروسامان دادن به وضعیت خود در این گروه به 3 امتیاز این دیدار نیاز داشتند بازی را خیلی هجومی آغاز کردند اما درخشش ایکر کاسیاس تورینی‌ها را از رسیدن به گل بازداشت. در ادامه هاوارد وب داور انگلیسی خطای مشکوک رافائل واران را پنالتی اعلام کرد تا آرتورو ویدال این ضربه پنالتی را به گل تبدیل کند و نیمه نخست به پایان برسد. در نیمه دوم کریستیانو رونالدو موفق شد به زبایی گلزنی کند تا پنجاه و هشتمین گل خود در تاریخ لیگ قهرمانان را به ثمر رسانده باشد. رئالی‌ها در ادامه موفق شدند به گل برتری برسند. اینبار رونالدو در نقش سازنده ظاهر شد و گرت بیل با شوت زمینی موفق شد رئالی ها را پیش بیندازد اما این پایان کار نبود. فرناندو یورنته مهاجم اسپانیایی یوونتوس موفق شد با ضربه سر دروازه ایکر کاسیاس را باز کند تا بازی در نهایت با تساوی 2 بر 2 به پایان برسد. رئال با این تساوی تقریبا صعود خود را قطعی کرد و یوونتوس همچنان در امید برای صعود از این گروه باقی ماند.

کپنهاگن در دیگر دیدار این گروه موفق شد دست به کار بزرگی بزند و تیم پرمهره گالاتاسرای را با یک گل شکست دهد. دانیل براتن تک گل این دیدار را به ثمر رساند تا تیم دانمارکی اولین برد خود در رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند.

گروه C

پاری‌سن ژرمن در خانه به دیدار اندرلخت بلژیک رفت که این دیدار در پایان با تساوی یک بر یک به پایان رسید. در این دیدار ابتدا تیم بلژیکی با ضربه دمی زیو به گل رسید. اما پاریسی‌ها خیلی سریع جواب این گل را دادند و موفق شدند با ضربه زلاتان ابراهیموویچ گل تساوی را به ثمر برسانند. پاری سن ژرمن با این تساوی در آستانه صعود از این گروه قرار گرفت.

المپیاکوس در دیگر دیدار این گروه در خانه به دیدار بنفیکا رفت و در پایان موفق شد با یک گل به برتری برسد و در رده دوم جدول قرار گیرد. تنها گل این دیدار را در این دیدار کوشتاش مانولاس به ثمر رساند.

گروه D

بایرن‌مونیخ مدافع عنوان قهرمانی موفق شد با برتری برابر ویکتوریا پلژن صعودش را به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا قطعی کند. شاگردان پپ گوآردیولا که در بازی رفت موفق شده بودند با 5 گا در خانه پلژن را در هم بکوبند، در بازی برگشت کار سختی داشتند و موفق شدند در پایان با یک گل 3 امتیاز خارج از خانه این مسابقه را بدست آورند. البته این سه امتیاز برای صعود بایرن‌مونیخ به مرحله بعد کافی بود. تنها گل این دیدار را ماریو مانژوکیچ کروات در دقیقه 65 به ثمر رساند. بایرن مونیخ با این پیروزی 12 امتیازی شد و صعودش را به مرحله بعد قطعی کرد.

منچستر‌سیتی در دیگر دیدار این گروه به دیدار زسکا روسیه رفت و در پایان موفق شد با نتیجه 5 بر 2 به پیروزی برسد. سرخیو آگرو آرژانتینی دقیقه 3 از روی نقطه پنالتی و یک بار نیز در دقیقه 20 گلزنی کرد تا در 7 بازی اخیر خود در لیگ قهرمانان اروپا 7 گل به ثمر رسانده باشد. آلواردو نگردو در ادامه گل سوم را به ثمر رساند. این مهاجم اسپانیایی در دقیقه 51 گل دوم خود و گل چهارم تیمش را به ثمر رساند. در دقایق پایانی این مسابقه نگردو هت تریک کرد و گل سوم را به ثمر رساند. برای زسکا نیز سیدو دمبیا (دو بار)گلزنی کرد. دیدار رفت این دو تیم با شعارهای نژادپرستانه هواداران زسکا علیه یایا توره جنجال آفرین شده بود.

سایر بازی‌های این مرحله چهارشنبه شب برگزار می‌شود.