ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رئال مشتری جدی ستاره سلسائو


رسانه‌های اسپانیایی از علاقه زیادی فلورنتینو پرس برای جذب ستاره تیم ملی فوتبال برزیل خبر دادند و اعلام کردند که مدیر برنامه‌های لوکاس لیما به زودی وارد اسپانیا می شود تا با رئیس رئال دیدار کند.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از روزنامه آس اسپانیا، رئال مادرید در فصل جاری عملکرد خوبی از خود نشان نداده است و طبیعی است که در فصل جابجایی زمستان به دنبال جذب چهره‌های جدیدی باشد. یکی از بازیکنانی که به نظر می رسد که در زمستان سال جاری راهی کهکشانی‌ها می شود لوکاس لیما برزیلی است.

روزنامه آس اسپانیا نوشت که فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید تلفنی با ریبرو مدیر برنامه‌های لیما صحبت کرده است و قرار است که او به زودی وارد مادرید شود تا مذاکرات خود را با رئیس رئال شروع کند.

لیما در سانتوس برزیل بازی می‌کند. او بازی‌های درخشانی را برای تیمش به نمایش گذاشته و به تیم ملی فوتبال برزیل هم دعوت شده است. او در دیدار برابر آرژانتین در انتخابی جام جهانی 2018 روسیه موفق به گلزنی شد تا آلبی سلسته نتواند سه امتیاز آن دیدار به دست آورد. علاوه بر رئال مادرید چند باشگاه اروپایی دیگر هم به دنبال جذب این ستاره 25 ساله هستند اما طبیعی است که شانس رئال بیشتر از دیگر تیم‌ها است.

فلورنتینو پرس رابطه بسیار خوبی با مدیر برنامه های این بازیکن برزیلی دارد چرا که پیش از این هم توانست روبینیو را به رئال آورد و به احتمال خیلی زیاد این لوکاس لیما هم در زمستان راهی کهکشانی‌ها خواهد شد تا خط حمله این تیم قوی تر از قبل شود.

رئال مادرید روزهای بسیار سختی را در رقابت های لیگا پشت سر می‌گذارد. دو شکست برابر سویا و بارسلونا باعث شده است تا شاگردان رافائل بنیتس صدر جدول رده بندی را از دست دهند و الان با رقیب جدی خود بارسلونا 6 امتیاز اختلاف دارند.


ویدیو مرتبط :
کریستین تیلو ستاره جدی بارسلونا 2012

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

40 هزار امضا علیه کریس رونالدو؛ ستاره رئال وارد بحران شد



 

40 هزار امضا علیه کریس رونالدو؛ ستاره رئال وارد بحران شد

 

مهاجم پرتغالی تیم فوتبال رئال مادرید پس از شکست ۳ بر یک تیمش مقابل بارسلونا از دید مردم پایتخت اسپانیا متهم ردیف اول شناخته شد.

به گزارش جام نیوز به نقل از فارس، کریستیانو رونالدو پیش از تمرین سبک روز گذشته تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا با هشدار رسمی باشگاه مواجه شد.

این بازیکن از ارسال طومار اعتراض مردم مادرید به باشگاه با خبر شد و روابط عمومی رئال مادرید طبق وظیفه تعریف شده مراتب اعتراض بیش از 40 هزار هوادار رسمی رئال مادرید را به مرد پرتغالی رئال منتقل کرد.

این 40 هزار امضای ثبت شده از دو راه اینترنتی و مکتوب به باشگاه رئال مادرید ارسال شده و اکثر هواداران از باشگاه‌شان خواسته‌اند تا رونالدو را با جریمه نقدی مواجه کند.

بسیاری از هواداران رئال مادرید در سراسر جهان نیز با حضور در نظرسنجی‌های مختلف در رسانه‌های گوناگون از عملکرد بسیار ضعیف رونالدو شاکی بودند.