ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رئال مشتری جدید مدافع پی اس جی


یک روزنامه اسپانیایی خبر از تلاش باشگاه رئال مادرید برای جذب مدافع برزیلی باشگاه پاری سن ژرمن داده.

کاپ: در پی به تعلیق در آمدن حکم محرومیت رئال مادرید از حضور در دو فصل نقل و انتقالاتی رییس این باشگاه به دنبال جذب بازیکنان مد نظرش است و  در این بین نام مارکینیوس در فهرست خریدهای این باشگاه مطرح دیده می شود.

روزنامه مارکا در شماره جدیدش با انتشار این خبر آورده، زیدان سرمربی جدید رئال برای تقویت خط دفاعی تیمش به دنبال جذب بازیکنان جدید است و در این بین از فلورنتینو پرس خواسته تا برای جذب مدافع برزیلی پاری سن ژرمن که با این باشگاه تا سال 2019 قرارداد دارد دست بکار شود.

این در حالی است که یورگن کلوپ سرمربی  آلمانی تیم لیورپول هم برای جذب مارکینیوس در تلاش است و او هم می خواهد این بازیکن را برای فصل آینده در جمع ستارگانش داشته باشد.


ویدیو مرتبط :
پی اس جی - رئال مادرید،هفته اول لیگ فانتزی (دوره اول)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تقابل رئال با پی اس جی و بایرن مونیخ با آرسنال!


32 تیم حاضر در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا حریفان خود را در این دوره از رقابت ها شناختند.

خبرگزاری ایسنا: قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد و 32 تیم حاضر در این مرحله از رقابت ها حریفان خود را در بالاترین سطح رقابت باشگاهی در فوتبال اروپا شناختند.

بر اساس قرعه کشی صورت گرفته رئال مادرید با تیم پاریسی پاری سن ژرمن همگروه شده است و بایرن مونیخ نیز در گروه آرسنال قرار گرفته و یوونتوس نایب قهرمان دوره قبل در گروهی سخت با منچسترسیتی و سویا قهرمان دوره قبل لیگ اروپا هم گروه شده است.

تقابل مورینیو با چلسی برابر پورتو تیم سابقش که این تیم را به قهرمانی در اروپا رساند از جمله اتفاقات جالب مرحله گروهی است.

تغییر سیدبندی در این دوره از رقابت ها باعث شده است تا چند گروه آسان و چند گروه سخت در این مرحله را شاهد باشیم و به نوعی شاهد گروه های سخت و آسان در این مرحله از رقابت ها باشیم. گروه 3 با حضور بنفیکا - آتلتیکومادرید - گالاتاسرای- آستانا ورگوه 8 با حضور زنیت - والنسیا- لیون- خنک بلژیک از آسان ترین گروه های این دوره هستند.

منچسترسیتی که معمولا در گروه سختی قرار می گیرد در این دوره نیز در گروه سختی قرار گرفته است و باید با یووه و سویا تقابل کند.

**گروه بندی این رقابت ها به شرح زیر است:

گروه یک: پاری سن ژرمن - رئال مادرید - شاختاردونتسک- مالمو

گروه 2: آیندهوون - منچستریونایتد - زسکامسکو- ولفسبورگ

گروه 3: بنفیکا - آتلتیکومادرید - گالاتاسرای- آستانا

گروه 4: یوونتوس - منچسترسیتی- سویا - گلادباخ

گروه 5: بارسلونا - بایرلورکوزن - رم- باته بوریسوف

گروه 6: بایرن مونیخ - آرسنال - المپیاکوس - دیناموزاگرب

گروه 7: چلسی - پورتو - دیناموکیف - مکابی

گروه 8: زنیت - والنسیا- لیون- خنک بلژیک

بعد از پایان این مرتسم قرار است بهترین بازیکن فصل قبل فوتبال اروپا از بین کریستیانو رونالدو، لوئیس سوآرس و لیونل مسی انتخاب شود و رونالدو نیز که زمزمه های زیادی درباره امدنش شنیده می شد در این مراسم حضور دارد.

فینال این دوره از رقابت ها در شهر میلان ایتالیا برگزار می شود و به این ترتیب مالدینی و زانتی به عنوان دو نماد این شهر در محل برگزاری قرعه کشی حضور دارند.