ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رئال مادرید فاتح سوپرجام اروپا شد


رئال مادرید با دو گل کریستیانو رونالدو فاتح سوپرجام اروپا شد.

بیست چهارده: رئال مادرید دومین قهرمانی خود را در سوپرجام اروپا در مقابل سویا با نتیجه دو بر صفر بدست آورد. هر دو گل بازی را کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی به ثمر رساند.

گل اول کریستیانو رونالدو در دقیقه 29 روی ارسال گرت بیل و جایگیری او در محوطه شش قدم به ثمر رسید. گل دوم ستاره پرتغالی نیز روی پاس بنزما در دقایق آغازین نیمه دوم به ثمر رسید.

رئال مادرید در مجموع تیم برتر میدان بود هر چند که سویا نیز در ضد حملات خطرناک ظاهر شد و چندین بار روی دروازه کاسیاس خطر ایجاد کرد.

رئال مادرید  2-0 سویا

گلها : رونالدو (29 و 49)

ترکیب رئال مادرید : کاسیاس، کارواخال، راموس، په په ، کوئنت رائو، مودریچ، کروس، خامس رودریگز، رونالدو، بنزما و بیل.
تعویض ها : ایسکو، ایارامندی و مارسلو

ترکیب سویا: بتو، کوکه ، پارخا، ناوارو، کریچوویاک، کاریچو، الیکس، دنیس سوارز ، ویتوبو و باکا
تعویض ها : فیگیراس، ره بیس و آسپاس


ویدیو مرتبط :
سوپرجام اسپانیا: اتلتیکو مادرید 1-0 رئال مادرید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رئال مادرید فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد



اخبار ,اخبار ورزشی , قهرمانی تیم فوتبال رئال مادرید

 

اخبار ورزشی - طلسم 12ساله رئال برای کسب دسیما شکست

رئال مادرید فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

پرونده رقابت‌های مهمترین تورنمنت باشگاهی قاره اروپا، با برگزاری جشن قهرمانی تیم فوتبال رئال مادرید در شبی تاریخی در ورزشگاه دالوژ لیسبون بسته شد.

مصاف نهایی لیگ قهرمانان اروپا که از ساعت 23 و 15 دقیقه در ورزشگاه لیسبون آغاز شد، با کسب برد 2 بر یک رئال مقابل اتلتیکو در دربی مادریدی در وقت اضافه دوم به پایان رسید و آرزوی کسب دهمین مقام نخست کهکشانی‌ها تحقق یافت.

 

در این دوئل پرفشار و سنگین این اتلتیکو بود که گل نخست را زد و تا سومین دقیقه وقت اضافه پایان بازی در آستانه کسب جام و اولین عنوان قهرمانی‌ قرار داشت.

 

وقتی در دقیقه 37 گودین روی اشتباه خط دفاعی رئال و ایکر کاسیاس‌، دروازه‌بانش گلزنی کرد، همه چیز برای افتخار‌آفرینی مردان دیگو سیمئونه مهیا شد. این تیم تا دقیقه 3+90 نیز برتر بود اما در این هنگام سرخیو راموس روی یک ضربه کرنر دروازه اتلتیکو را باز کرد و باعث شد رئال به بازی برگردد.

 

در دو وقت اضافه رئالی‌ها با حفظ برتری توان فیزیکی موفق شدند 3 گل دیگر توسط گرت بیل 110، مارسلو 118 و کریس‌رونالدو 120 (پنالتی)‌ بر همشهری خسته خود غلبه کنند.

 

به این ترتیب رئال توانست به آنچه خواسته خود بود در وقت اضافه دست یابد و رویای کسب دهمین مقام نخست خود را در اروپا تحقق ببخشند و در عین حال آنچلوتی، مربی ایتالیایی این تیم نیز سومین قهرمانی خود را در این مسابقات کسب کند.

اخبار ورزشی - ورزش سه