ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رئال مادرید سرانجام مقابل کاسیاس کم آورد


باشگاه رئال مادرید سرانجام تصمیم گرفت خداحافظی رسمی با کاپیتان فصل گذشته تیمش داشته باشد.

خبرگزاری ایسنا: ایکر کاسیاس پس از 25 سال حضور در باشگاه رئال مادرید پس از توافق دوجانبه با سران این باشگاه راهی پورتو پرتغال شد. او در کنفرانسی خبری به تنهایی حضور یافت و با چشمانی گریان، صحبت هایی کرد و رفت.

بسیاری از رسانه‌ها و شخصیت‌های بزرگ از رفتاری که سران باشگاه رئال مادرید با اسطوره باشگاه‌شان داشته اند، ابراز نارضایتی کردند. نشریه اکیپ، چاپ فرانسه نوشت که سران رئال کلاس پایین رفتاری خودشان را با این کار نشان داده‌اند.

سران رئال مادرید اما نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند. آنها سرانجام اعلام کردند قرار است برای ایکر کاسیاس مراسم خداحافظی رسمی گرفته شود. قرار شده است این مراسم، امروز (دوشنبه) و از ساعت یک بعد از ظهر به وقت محلی اسپانیا آغاز شود تا هواداران رئال مادرید نیز بتوانند به شکل رسمی با اسطوره باشگاه‌شان خداحافظی کنند.

فلورنتینو پرس، رییس باشگاه نیز قرار است در این مراسم کنار کاسیاس قرار بگیرد. او روز گذشته در کنفرانس خبری که کاسیاس در آن اعلام کرد دیگر عضوی از رئال مادرید نیست، در کنار ایکر حضور نداشت.

کاسیاس قرار است فردا (سه شنبه) در ورزشگاه دراگائو به شکل رسمی به هواداران پورتو معرفی شود و سپس به اردوی این تیم در هلند ملحق شود.


ویدیو مرتبط :
لحظات کاسیاس در رئال مادرید 2

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رونالدو و کاسیاس به زودی رئال مادرید را ترک می‌کنند!



اخبار,اخبارورزشی, تیم ملی اسپانیا

دروازه‌بان سابق رئال‌مادرید بر این اعتقاد است که رونالدو و کاسیاس در تابستان جاری تیم و حتی لیگ‌‌شان را ترک می‌کنند.

به گزارش جام نیوز، آگوستین رودریگز دروازه‌بان سابق رئال مادرید مدعی شد که در پایان فصل جاری، کریستیانو رونالدو و ایکر کالسیاس تیم‌شان را ترک خواهند کرد.

رودریگز در این ارتباط گفت: گمان کنم با توجه به ناکامی‌هایی که کاسیاس در فصل جاری داشته و حتی کار به جایی رسیده که مورد نفرت هواداران هم واقع شده و از سوی دیگر هم رونالدو تنوع‌طلبی می‌کند، هر دو در انتهای فصل، تیم‌‌شان و حتی لیگ‌شان را ترک کنند.

رودریگز که اکنون 55 ساله است، در دهه‌های 1980 و 1990 دروازه‌بان تیم ملی اسپانیا هم بود و ضمن این که با باشگاهش توانست به قهرمانی لیگ قهرمانان هم دست یابد.


 اخبار  ورزشی  -  جام  نیوز