ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رئال مادرید به دنبال انتقال داوید آلابا


رئال مادرید در حال برنامه ریزی برای جذب داوید آلابا، مدافع چپ تیم بایرن مونیخ است و قبلاً برای ارائه پیشنهاد خود تماس گرفته اند.

طرفداری: رئال مادرید در حال برنامه ریزی برای جذب داوید آلابا، مدافع چپ تیم بایرن مونیخ است و قبلاً برای ارائه پیشنهاد خود تماس گرفته اند.

بنا به گزارش Marca، اخیراً نماینده هایی از باشگاه رئال مادرید با جورج آلابا، پدر و مدیر برنامه های بازیکن، در وین دیدار کرده اند تا در مورد احتمال انتقال وی به لالیگا مذاکره کنند.

این بازیکن جوان و 22 ساله در دسامبر سال 2013 قراردادی جدید با باواریایی ها امضاء کرده است که تا ژوئن سال 2018 اعتبار دارد، اما حالا به نظر می رسد که شرایط او تغییر کرده است و پدرش یک انتقال را بررسی می کند. با اینحال، جدایی آلابا بدون مشکل نخواهد بود. رقم فسخ قرارداد او در حدود 40 میلیون یورو است و بایرن از اینکه به یکی از مهره های کلیدی پپ گواردیولا اجازه جدایی دهد، متنفر است.

با این وجود، به نظر می رسد که حرف نهایی در این مورد را خود بازیکن باید بزند و اکنون تصمیم گرفتن به او بستگی دارد. آلابا در تابستان سال 2008 به بایرن مونیخ پیوست و یکی از محصولات جوانان باشگاه است.


ویدیو مرتبط :
گل دیدنی داوید ویا به رئال مادرید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرانس فوتبال ادعا کرد/ مذاکره رئال مادرید و پاریسن ژرمن برای انتقال رونالدو



اخبار,اخبار ورزشی,رونالدو

نشریه فرانسوی گزارش داد انتقال رونالدو به پاریسن ژرمن محتمل است..

فرانس فوتبال نشریه معتبر فرانسوی مدعی شده است که فلورنتیو پرز مدیر باشگاه رئال مادرید به قطر ستاره سفر کرده تا در مورد نقل و انتقالات محتمل بین دو باشگاه رئال مادرید و پاریسن ژرمن با مدیر باشگاه فرانسوی مذاکره کند.


در گزارش فرانس فوتبال آمده است که صحبت در مورد انتقال رونالدو هم بخشی از مذاکرات بین دو باشگاه را به خود اختصاص داده است.

اخبار ورزشی - نود