ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رئال مادرید به جدایی رونالدو رضایت داد


باشگاه رئال مادرید بنا بر ادعای یکی از رسانه‌های انگلیس به جدایی فوق‌ستاره خود در فصل آینده به ازای ۶۰ میلیون یورو رضایت داده است.

خبرگزاری فارس: در حالی که شایعات جدایی کریستیانو رونالدو فوق‌ستاره کهکشانی‌ها از رئال مادرید شنیده می‌شود، یکی از رسانه‌های انگلیس ادعا کرد که رونالدو به شرط پرداخت حقوقی نجومی آماده پذیرفتن پیشنهاد باشگاه‌های خواهان او است و باشگاه رئال نیز مبلغی را در ازای از دست دادنش تعیین کرده است.

شبکه اسکای اسپورت در جدیدترین خبر ادعا کرد: باشگاه رئال مادرید تصمیم گرفته است بدون اینکه غرامتی برای فسخ قرارداد رونالدو از مشتریان او بخواهد حاضر او را در فصل نقل و انتقالات بفروشد.

این شبکه انگلیسی ادامه داد: کهکشانی‌ها به دنبال سود خوبی از فروش فوق ستاره پرتغالی خود هستند به همین خاطر مبلغ 60 میلیون یورو برای فروش او در نظر گرفته‌اند. از طرف دیگر نیز فوق ستاره قوهای سفید نیز شرط گذاشته تا حقوقی سالیانه به میلغ 20 تا 25 میلیون یورو دریافت کند.

دو باشگاه بزرگ توانایی پرداخت این مبلغ نجومی به رونالدو را دارند که یکی پاری‌سن ژرمن و دیگری منچستر یونایتد است.


ویدیو مرتبط :
پیام رونالدو برای رائول به دلیل جدایی از رئال مادرید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رونالدو در آستانه جدایی از رئال مادرید





اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

پس از گمانه زنی رسانه‌ها، یکی از مقامات رئال اعلام کرد

رونالدو قصد جدایی از باشگاه را دارد

خبرگزاری فارس: یکی از منابع آگاه در باشگاه رئال مادرید اعلام کرد که رونالدو قصد جدایی از باشگاه را دارد، اما هیچ‌کس علت آن را نمی‌داند.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از ورلدگیم، مقامات باشگاه رئال مادرید در تلاش هستند تا دلیل ناراحتی رونالدو را که با صحبت‌هایی مبنی بر جدایی از باشگاه همراه بود، بفهمند.

یکی از مقامات بلندپایه رئال مادرید که نخواست نامش فاش شود، روز دوشنبه اعلام کرد که ناراحتی رونالدو عجیب است و زمان نامناسبی را برای آن انتخاب کرده است. منابع آگاه تأیید کردند که رونالدو تمایل به ترک باشگاه دارد، اما هیچ‌کس دلیل آن را نمی‌داند.

رونالدو روز یکشنبه پس از به ثمر رساندن 2 گل برای رئال مادرید مقابل گرانادا به خوشحالی نپرداخت.

وی در این باره گفت: ناراحت هستم و به همین دلیل پس از گلزنی خوشحالی نکردم. به دلیل مسائل حرفه‌ای ناراحتم و باشگاه دلایلش را می‌داند.

منابع آگاه در باشگاه اعلام کردند که رونالدو هنگام ملاقات با فلورنتینو پرز به درخواست مهاجم پرتغالی، دلایل بیشتری را بیان نکرد.

یکی از افراد مطلع در این باره گفت: همه چیز بسیار ناگهانی بود. این اتفاق قبل از 2 هفته جدایی از باشگاه برای حضور در تیم ملی و تنها چند روز پس از پیروزی مقابل بارسلونا و قهرمانی در سوپرجام رخ داد.

جرج مندس، مدیر برنامه‌های رونالدو در بیانیه‌ای اعلام کرد که می‌داند چرا این بازیکن ناراحت است، اما او نیز از توضیح بیشتر خودداری کرد.

مندس گفت: خود رونالدو باید تشخیص دهد که دلایل ناراحتی‌اش را بگوید یا نه. من از ناراحتی رونالدو متعجب نشدم.

وی ادامه داد: هرکس از رابطه‌ای که من با رونالدو دارم، باخبر باشد، می‌داند که او همیشه از حمایت همه جانبه من برخوردار است./فارس