ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رئالی‌ها زیدان را به مورینیو ترجیح دادند


در نظر سنجی که روزنامه مارکا برای جانشین رافائل بنیتس انجام داده هواداران رئال زین الدین زیدان را به ژوزه مورینیو ترجیح می‌دهند.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از روزنامه مارکا، رئال مادرید در فصل جاری عملکرد خوبی با رافائل بنیتس نداشته است و خبرهای زیادی درباره بر کناری این مربی به گوش می‌رسد.

رسانه‌های اسپانیایی و اروپایی روز گذشته (چهارشنبه) اعلام کردند که فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید در حال مذاکره با ژوزه مورینیو است و این مربی پرتغالی به نیمکت رئال نزدیک شده است، اما به نظر می‌رسد که مورینیو گزینه مورد پسند هواداران رئال نیست.

روزنامه مارکا در نظرسنجی که برای جانشین مورینیو انجام داد نتیجه ثابت کرد که هواداران رئال در صورت برکناری رافائل بنیتس دوست دارند که زیدان هدایت تیم محبوب آنها را بر عهده گیرد.

در نظر سنجی مارکا 53 درصد از شرکت کنندگان اعلام کردند که دوست دارند زین الدین زیدان هدایت تیم‌شان را بر عهده بگیرد. این در حالی است که مورینیو تنها 31 درصد آرا را به خود اختصاص داد. نفر سومی که هواداران رئال به او رای دادند ویکتور فرناندز مدیر آکادمی رئال است که 16 درصد آرا را جذب کرده است.

مورینیو پیش از این سه سال هدایت رئال مادرید را بر عهده گرفت و توانست با این تیم قهرمانی در رقابت‌های لیگا و جام حذفی اسپانیا را به دست آورد، اما در لیگ قهرمانان اروپا ناکام بود. او چند روز پیش به خاطر کسب نتایج ضعیف با چلسی از کار برکنار شد و جای خود را به گاس هیدینگ داد.


ویدیو مرتبط :
خوشحالی مورینیو و بروبچ رئالی بعد از رفتن پپ از بارسا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مورینیو خوردن شام و خوابیدن را به ال‌کلاسیکو ترجیح می‌دهد!



رئال مادرید,مورینیو

مورینیو خوردن شام و خوابیدن را به ال‌کلاسیکو ترجیح می‌دهد!

سرمربی سابق رئال مادرید ترجیح می‌دهد به جای دیدن ال کلاسیکو با خانواده‌اش شام بخورد و بعد از آن بخوابد!

به گزارش ایسنا ، ژوزه مورینیو در سه سالی که هدایت رئال مادرید را برعهده داشت، بارها ال کلاسیکو را تجربه کرد. او اکنون که از رئال مادرید جدا شده دیگر نمی‌خواهد ذهن خود را درگیر ال کلاسیکو کند.

مورینیو که در این فصل هدایت چلسی را برعهده دارد، در نشست خبری قبل از بازی حساس تیمش برابر منچسترسیتی درباره دیدار حساس رئال مادرید- بارسلونا در هفته‌ دهم لیگا، گفت: دیگر ال کلاسیکو برایم مهم نیست. با خانواده‌ام شام می‌خورم و بعد از آن می‌خوابم. آرامش خود را با دیدن بازی بارسا برابر رئال از دست نمی دهم، چرا که یکشنبه چلسی دیدار حساسی را پیش‌رو دارد.

مورینیو هر چند تیمش در رده دوم جدول رده‌بندی قرار دارد، اما مهاجمان این تیم در امر گلزنی موفق نبودند. او درباره عملکرد خط حمله تیمش، گفت: از عملکرد مهاجمان تیم راضی هستیم. درست است که آنها گل نمی‌زنند، اما تلاش زیادی در زمین دارند. هفته‌ قبل تورس و اتوئو چند گل به ثمر رساندند که این به تیم انگیزه می‌دهد.

چلسی در جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس با 17 امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد. شاگردان ژوزه مورینیو در حساس‌ترین بازی هفته‌ نهم (یکشنبه) در استمفوردبریج از منچسترسیتی پذیرایی می‌کنند./ ایسنا