ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رئالی‌ها به دنبال قرارداد با «مسی جدید»


باشگاه رئال مادرید خواهان به خدمت گرفتن پدیده جوان فوتبال آرژانتین است.

خبرگزاری تسنیم: باشگاه رئال مادرید به دنبال جذب لوکاس پاتانلی، فوتبالیست جوان آرژانتینی است که برای او آینده روشنی متصور می‌شوند و برای‌اش عنوان «مسی جدید» را انتخاب کرده‌اند. سران باشگاه رئال که نمی‌خواهند این پدیده جوان را از دست بدهند قصد دارند در اولین فرصت نماینده خود را به کشور آرژانتین بفرستند تا بازی‌ها و شرایط او در تیم ایندیپندنته را از نزدیک دنبال کنند.

رئالی‌ها به دنبال قرارداد با «مسی جدید»

براساس گزارش روزنامه «مارکا» باشگاه رئال مادرید با این فوتبالیست 15 ساله پیش‌قرارداد هم به امضا رسانده است، ولی بر اساس قوانین فیفا تا تاریخ 25 فوریه 2016 (6 اسفند 94) که وی 16 ساله می‌شود، نمی‌تواند قرارداد خود را با این بازیکن رسمی کند.

فلورنتینو پرس و باشگاه رئال مادرید در سال‌های اخیر سیاست جذب بازیکنان جوان و آینده‌دار را در دستور کار خود داشته‌اند که از آن جمله می‌توان به مارکو آسنسیو، فدریکو والورده، اودگارد و خسوس وایخو اشاره کرد.


ویدیو مرتبط :
خشونت رئالی ها بر روی مسی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پس از ال کلاسیکو چه گذشت/درگیری مسی با رئالی‌ها در پارکینگ برنابئو



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

پس از ال کلاسیکو چه گذشت

درگیری مسی با رئالی‌ها در پارکینگ برنابئو

بازی چهارشنبه شب رئال مادرید و بارسلونا با وجود هیجان بالا خالی از حاشیه هم نبود.

به گزارش ایسنا، پس از بازی رئال مادرید و بارسلونا که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، لیونل مسی که در طول بازی شب کم فروغی داشت عصبانیت خود را به پارکینگ ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برد و در آنجا از خجالت آروالو آربلوا و آیتور کارانکا درآمد.

به گزارش روزنامه آ.س اسپانیا چاپ مادرید،‌ قضیه از انجایی شروع شد که در یک صحنه آربلوا و آلونسو مانع حرکت مسی در بازی می شوند و آربلوا (به عمد یا غیر عمد) با دست به صورت مسی می زند. پس از این اتفاق در پایان بازی لیونل مسی ترجیح داد با آربلوا دست ندهد. کار به اینجا ختم نشد و مهاجم آرژانتینی و برنده چهار توپ طلای فوتبال جهان که معمولا او را خونسرد دیده بودیم به پارکینگ ورزشگاه رفت و در حالی که همسر باردار آربلوا و دختر این مدافع اسپانیایی در ماشین بودند او را چند بار "احمق" خطاب کرد و به او حرف های ناسزا زد. در ادامه لیونل مسی با دیدن آیتور کارانکا، دستیار مورینیو در پارکینگ به سمت او رفت و گفت: به چه داری نگاه می کنی؟ تو عروسک خیمه شب باز مورینیو هستی!

کارانکا نیز ساکت ننشست و در واکنش به مسی اینگونه لب به سخن گشود: مسی، این رفتار تو به خاطر نقص در هرمون رشدت است!

پس از این اتفاقات کادر فنی بارسلونا،‌ مسی را از این محل دور کردند.

لیونل مسی تاکنون از اظهارنظر درباره این اتفاق خودداری کرده است اما به گفته مارکا بازیکنان رئال مادرید به شدت از رفتار لیونل مسی پس از این دیدار ناراحت هستند.

مارکا همچنین مدعی شد این دو بازیکن (مسی و آربلوا) در طول بازی نیز با یکدیگر به جروبحث پرداخته بودند که هر کدام با گرفتن دست خود جلوی دهانشان مانع از ضبط این تصاویر از طرف دوربین های تلویزیونی شدند.

دیدار نیمه نهایی رئال مادرید و بارسلونا در جام حذفی اسپانیا با تساوی یک بر یک به پایان رسید./ایسنا