ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

رأی انضباطی کرار محرمانه ابلاغ شد!


بعد از اتفاقات رخ داده در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز، کمیته انضباطی باشگاه استقلال بنا به درخواست کادرفنی و سرپرستی، جاسم کرار را برای ادای توضیحات درباره رفتارش احضار کرد خبر ورزشی: بعد از اتفاقات رخ داده در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز، کمیته انضباطی باشگاه استقلال بنا به درخواست کادرفنی و سرپرستی، جاسم کرار را برای ادای توضیحات درباره رفتارش احضار کرد به خصوص بعد از محرومیت مشکوک از حضور در دربی و ترک بدون اجازه اردوی تیم برای سفر به عراق.

در شرایطی كه جاسم كرار بنا به دلایلی از جمله كسالت حاضر به حضور در نشست كمیته انضباطی باشگاه نشد و ترجیح داد به عراق بازگردد و خود را به اردوی تیم‌ملی كشورش برساند باشگاه استقلال اعلام كرد كمیته انضباطی رأی قاطعانه‌ای درخصوص هافبك عراقی صادر كرده و به زودی اعلام خواهد شد اما با گذشت نزدیك به دو هفته این رأی رسانه‌ای نشد و همچنان سكرت باقی ماند و سر و صدای دربی هم باعث شد تا كمتر كسی به آن توجه رسانه‌ای داشته باشد. با بازگشت جاسم كرار از عراق و حضور در تمرینات استقلال شنیدیم باشگاه در سكوت كامل به صورت محرمانه رأی كمیته انضباطی را به هافبك خود ابلاغ كرده و یاغی عراقی هم به این رأی تمكین كرده تا به این شكل تمام سروصداها خوابیده و تیم در آرامش خود را برای بازی با ذوب‌آهن آماده كند.
گفته می‌شد رأی كمیته انضباطی جریمه‌ای بالغ بر كسر 5 درصد از قرارداد كلی ملی‌پوش عراقی بوده كه كرار با آن كنار آمده است.


ویدیو مرتبط :
مظلومی: کرار در اختیار کمیته انضباطی استقلال قرار گرفت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جریمه انضباطی به کرار ابلاغ شد


جریمه انضباطی که باشگاه استقلال برای هافبک عراقی خود در نظر گرفته بود به وی ابلاغ شد.

خبرگزاری فارس: امروز در جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال جاسم کرار یکی از مباحث مهم مدیران آبی بود.

این بازیکن که به تازگی اعلام کرده تا پولش را نگیرد در اردوی کیش حاضر نمی شود از ابتدای فصل چندین بار استقلال را با دردسر روبرو کرده است.

در نشست امروز مدیران استقلال قرارداد این بازیکن عراقی مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد که کرار تاکنون 50 درصد قرارداد خود را دریافت کرده و مابقی قرارداد او باید ماهانه با توجه به شرایطی، به وی پرداخت می شده اما وی در طول فصل به دلیل بی انضباطی هایی با 10 درصد کسر قرارداد روبرو شده و از سویی باشگاه یک بار هم کل تیم را با 10 درصد جریمه روبرو کرده و ضمن اینکه کرار بابت هر جلسه غیبت غیر موجه 3 میلیون تومان جریمه داشته است که با احتساب این جرایم فقط 250 میلیون تومان از قرارداد کرار باقی مانده است.

در جلسه امروز هیات مدیره استقلال تصمیم گرفته شد که پندار توفیقی که در غیاب بهرام افشارزاده مدیریت باشگاه را برعهده دارد با وکیل کرار صحبت کند و همه این مسائل به او گفته شود.

البته مسئولان استقلال جریمه 10 درصدی کرار را از طریق وکیلش به وی ابلاغ کرده اند.