ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

ذوب‌ آهن چهارشنبه راهی تبریز می‌شود


تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان به منظور رویارویی با تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز روز چهارشنبه به تبریز می‌رود.

خبرگزاری فارس: سبزپوشان که از روز چهارشنبه تمرینات خودشان را شروع کرده اند، امروز در دیداری تدارکاتی مقابل تیم صفاهان به میدان خواهد رفت و تا روز سه شنبه تمریناتشان را در اصفهان پیگیری خواهند نمود.

تیم فوتبال ذوب آهن روز چهارشنبه با دو پرواز از اصفهان به تهران و سپس از تهران راهی تبریز این شهر زیبای ایران خواهد شد تا آماده مصاف با تیم فوتبال گسترش فولاد شود.

گفتنی است؛ تیم فوتبال ذوب آهن بلافاصله پس از برگزاری دیدار با گسترش فولاد، به تهران و سپس اصفهان باز خواهد گشت تا آماده مصاف حساس با تیم بنیادکار در چارچوب رقابت های لیگ قهرمانان آسیا شود.


ویدیو مرتبط :
خلاصه بازی تراکتورسازی تبریز 2 ذوب آهن اصفهان 1

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ذوب آهن راهی امارات شد/ احتمال رویارویی با الزمالک مصر



 

 

 

ذوب آهن راهی امارات شد/ احتمال رویارویی با الزمالک مصر

 

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با هدف برپایی اردوی آماده‌سازی 9 روزه دوشنبه شب راهی امارات شد.

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان ساعت 18 روز دوشنبه برای برپایی اردوی 9 روزه راهی امارات شد و پس از ورود به دبی در "لوتوس گراند هتل" شهر دبی مستقر شد. شاگردان ابراهیم‌زاده در این مدت ضمن برگزاری تمرینات آماده‌سازی سه دیدار تدارکاتی انجام می‌دهد که به احتمال زیاد در یکی از این دیدارها برابر تیم الزمالک قهرمان مصر به میدان خواهند رفت.

براساس برنامه تمرینات تیم فوتبال ذوب آهن تا روز یازدهم دی‌ماه تعطیل خواهد بود و از آن تاریخ به مدت 9 روز مراحل آماده سازی این تیم در اصفهان دنبال می شود. مسئولان تیم صدرنشین لیگ برتر ایران با پنج باشگاه مطرح شهر دبی هم برای برگزاری دیدارهای دوستانه مذاکره کرده‌اند که باشگاه‌های الوصل، الشباب و النصر از جمله آنها هستند.

تمرینات این تیم پس از پایان هفته بیستم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور تا روز شنبه یازدهم دی‌ماه تعطیل بود و در این مدت برنامه‌های آماده‌سازی این تیم صبح و بعدازظهر در اصفهان برگزار شده است.

تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در پایان هفته بیستم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور با 41 امتیاز در صدرجدول رده‌بندی این مسابقات قرار گرفته است.