ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

د برواین بهترین بازیکن بلژیک و الجزایر شد


هافبک تیم ملی فوتبال بلژیک به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.

خبرگزاری فارس: تیم‌های بلژیک و الجزایر در دیدار نخست خود در گروه H جام جهانی به مصاف هم رفتند و در پایان بلژیک با نتیجه دو بر یک موفق به شکست حریف شدند.

در این دیدار سوفیانه فقولی در دقیقه 24 از روی نقطه پنالتی برای الجزایر گل زد و ماروانه فلایینی 70 و درایز مرتنز 80 برای بلژیک گلزنی کردند.

در پایان این دیدار کوین د برواین، هافبک بلژیک عنوان بهترین بازیکن میدان را از آن خود کرد.


ویدیو مرتبط :
گلهای بازی الجزایر و بلژیک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بلژیک از شکست برابر الجزایر پیروزی ساخت



اخبار,جام جهانی 2014 برزیل

 

اخبار ورزشی - بلژیک از شکست برابر الجزایر پیروزی ساخت

تیم بلژیک در ورزشگاه مینیه‌ور با دو گل تیم الجزایر را شکست داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در دیدار اول گروه H بلژیک و الجزایر از ساعت 20 و 30 دقیقه در ورزشگاه مینیه‌رو به مصاف یکدیگر رفتند. نیمه اول این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود الجزایر به پایان رسید.

یان فرتونگن بازیکن شماره 5 بلژیک در دقیقه 23 در محوطه جریمه روی بازیکن الجزایر مرتکب خطا شد و داور بازی پس از نشان دادن کارت زرد نقطه پنالتی را نشان داد.

فقولی بازیکن شماره 10 تیم الجزیره دقیقه 24 نخستین گل را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

در نیمه دوم فلاینی بازیکن تیم بلژیک در دقیقه 70 با ضربه سر دروازه تیم الجزایر را باز کرد تا  نتیجه این دیدار به تساوی کشیده شود و در ادامه مرتنز در دقیقه 80 با شوتی دیدنی گل دوم را به ثمر رساند تا نماینده اروپا سه امتیاز این بازی را کسب کند.
اخبار ورزشی - فارس