ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دی‌ماریا عاقبت با سن‌ژرمن ۴ ساله بست


مهاجم ملی‌پوش و آرژانتینی منچستریونایتد عاقبت به پاری‌سن‌ژرمن پیوست.

خبرگزاری فارس: آنخل دی‌ماریا مراحل پایانی انتقال خود را به تیم قهرمان لیگ فوتبال فرانسه «لوشامپیونه» ظهر پنج‌شنبه (امروز) پشت سرگذاشت و با تیم پاریسی‌ قراردادی 4 ساله بست.

این ستاره 27 ساله بعد از آنکه تست‌های پزشکی انتقالش را در دوحه قطر با موفقیت پشت سرگذاشت، روز گذشته از طریق صفحه‌‌اش در شبکه‌‌های اجتماعی، حضور در جمع پاریسی‌ها را تایید کرد.

ستاره‌ایی که تنها به مدت یک فصل در تیم اولدترافوردی حضور یافت، تا تابستان 2019 قراردادش را تنظیم کرد.

سن‌ژرمن برای تحقق این انتقال رقمی حدود 63 میلیون یورو به حساب یونایتد‌ها واریز کرد تا توانست با دی‌ماریا قرارداد امضا کند.

باشگاه منچستریونایتد و سن‌ژرمن این انتقال را تایید کردند.


ویدیو مرتبط :
مراسم معارفه دی ماریا به هواداران پاری سن ژرمن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دی‌ماریا پیشنهاد پاری‌سن‌ژرمن را رد کرد


آنخل دی‌ماریا می‌خواهد در منچستریونایتد بماند و برای پیروزی این تیم بکوشد.

خبرگزاری فارس: اخیرا در زندگی شخصی دی‌ماریا در انگلیس مشکلاتی پیش آمده و مطابق با آن گمان می‌رفت که این بازیکن راغب به رفتن به پاریس شود اما او امروز گفت: من علاقه ای به رفتن به پاری‌سن‌ژرمن ندارم.

یک منبع به روزنامه the Sun چاپ لندن گفت: هر اتفاقی در انگلیس برای آنخل پیش بیاید، سبب نمی‌شود که او به پاریس برود. اوضاع برای آنخل چنان است که گویی در زمین انگلیس ریشه کرده! او در منچستر راحت است و برنامه‌های زندگی‌اش را برای اجرا در این کشور طرح‌ریزی کرده است.

آنخل فابیان دی‌ماریا هرناندز هافبک 28 ساله و پرتوانی است که سال پیش از رئال مادرید به منچستریونایتد پیوست.