ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دیگو کاستا خواهان بازگشت به اتلتیکومادرید


دیگو کاستا، مهاجم چلسی قصد دارد از این تیم جدا شده و به اتلتیکومادرید بازگردد.

ورزش سه: روزنامه‌های اسپانیا روز گذشته اعلام کردند که زندگی در انگلیس،مطابق میل کاستا نبوده و او قصد دارد در تابستان به اسپانیا بازگردد. حال امروز ، روزنامه‌ها و مطبوعات انگلیسی نیز این موضوع را تایید کرده و عنوان کردند که کاستا به دوستان و خانواده اش گفته که در تابستان قصد دارد از چلسی جدا شده و بار دیگر به اتلتیکومادرید بازگردد.

کاستا در فصل اول حضورش در چلسی عملکرد بسیار خوبی داشت و از عوامل اصلی قهرمانی این تیم در لیگ برتر بود. با این حال، مصدومیت‌های متعدد مانع درخشش او در مقطع پایانی فصل شد.


ویدیو مرتبط :
دیگو کاستا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

باشگاه متمول قطری خواهان مجیدی شد/ احتمال بازگشت فرهاد به فوتبال





اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

با وجود خداحافظی از فوتبال؛
باشگاه متمول قطری خواهان مجیدی شد/ احتمال بازگشت فرهاد به فوتبال
کاپیتان پیشین تیم فوتبال استقلال با دریافت پیشنهادی از باشگاه متمول قطری در آستانه بازگشت به فوتبال قرار دارد.
به گزارش  مهر، درحالیکه به دوران نقل و انتقالات فوتبال در ماه ژانویه نزدیک می‌شویم، یک باشگاه متمول قطری پیشنهاد بسیار خوبی را به فرهاد مجیدی داده و به نظر می‌رسد مهاجم استقلال موافقت اولیه خود را با این پیشنهاد اعلام کرده است.
مجیدی که در تاریخ 7/7/91 با اعلام بیانیه‌ای بصورت رسمی از فوتبال خداحافظی کرد، احتمال دارد با دریافت این پیشنهاد به مستطیل سبز بازگردد.
گفته می‌شود خداحافظی مجیدی تنها برای کاهش حاشیه‌ها تیم استقلال بوده تا تشویق وی از سوی هواداران برای این تیم تهرانی حاشیه ایجاد نکند.
از سوی دیگر فرهاد مجیدی که برای شرکت در دوره مقدماتی مربیگری در انگلستان حضور داشت، پس از اتمام دور نخست این کلاس برای عیادت از "برونو متسو"، سرمربی فرانسوی تیم الوصل امارات به دبی سفر کرد.
متسو پیش از دیدار هفته پیش الوصل برابر عجمان در بیمارستان بستری شد و طبق خبرهای اعلام شده از بیماری سرطان رنج می‌برد. فرهاد مجیدی هم که دوران خوبی را با این مربی در سپری کرد، به دبی رفته است تا از وضعیت این مربی فرانسوی اطلاع پیدا کند./مهر