ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دیگر كاری با علی دایی نداریم!



 

 

دیگر كاری با علی دایی نداریم!

 

کمیته انضباطی در واکنش به بیانیه اخیر باشگاه پرسپولیس اعلام کرد دیگری کاری به کار علی دایی نخواهد داشت.

حسین عبداللهی در واکنش به بیانیه باشگاه پرسپولیس عیله کمیته انضباطی اظهار داشت: دیگر کمیته انضباطی کاری به کار آقای دایی ندارد و امیدواریم ایشان هم  بسیاری از موارد را مراعات کند.

وی ادامه داد: ما هیچ زمانی از دایی نخواسته ایم که صحبت نکند. اتفاقا از ایشان تقاضا داریم در خصوص فوتبال صحبت کند اما وارد مسایل حاشیه ای نشود.

دبیر کمیته انضباطی به تشکیل جلسه انضباطی دلیلی مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اشاره کرد و گفت: آقای دلیلی این هفته در کمیته انضباطی حاضر می شوند تا در خصوص نظراتشان پس از صدور رای فدراسیون مبنی بر تکرار بازی ذوب آهن و مس توضیحاتی را ارایه کنند.

البته دیگر بحث اخراج ایشان از فوتبال مطرح نیست زیرا باشگاه ذوب آهن اعلام کرده اعتراض اش به رای فدراسیون را در ایران دنبال می کند، نه در فیفا.


ویدیو مرتبط :
تذکر جالب توجه علی دایی به یک فوتبالیست در پی بوسیدن دست دایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دایی به فیفا شكایت كند،ما كاری نداریم



 

كفاشیان:دایی به فیفا شكایت كند،ما كاری نداریم

 

كفاشیان:دایی به فیفا شكایت كند،ما كاری نداریم

رییس فدراسیون فوتبال گفت: اگر دایی به فیفا شکایت کند تصمیم خود اوست و ما حرفی نداریم.

رییس فدراسیون فوتبال در خصوص اظهارات علی دایی مبنی بر شکایتش به فیفا تصریح کرد: بالاخره دایی نظر خودش را گفته و فدراسیون در این مورد هیچ نظری ندارد.

کفاشیان در ارتباط با گفته‌های دایی در مورد مطلع نبودن کفاشیان از بندهای قرارداد او با فدراسیون اظهار کرد: من نمی‌دانم منظور دایی چه بوده است!

رییس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا طبق گفته‌های دایی فدراسیون خود را در قضیه شکایت سرمربی سابق تیم ملی از فدراسیون لو داده است، گفت: والله نمی‌دانم!

کفاشیان همچنین در مورد حمایت فدراسیون از قطبی خاطرنشان کرد: ما باید یاد بگیریم که از سرمربی تیم ملی حمایت کنیم و در عین حال مشکلات تیم را هم بیان کنیم و این را به فرهنگ تبدیل کنیم.

رییس فدراسیون در ادامه در خصوص اعتراضات صورت گرفته در مورد برگزاری اردوی اتریش و برنامه لیگ گفت: ما در این خصوص دو نامه از سوی باشگاه‌ها دریافت کردیم که یکی برای به تاخیرانداختن اردوی اتریش بود که دیر به دست ما رسید و فدراسیون برنامه این اردو را از قبل ریخته بود و دیگری هم نامه‌ای بود مبنی بر جایگزینی تیم امید به جای تیم ملی بزرگسالان در مسابقات غرب آسیا که باید بگویم براساس قراردادی که بین 8 تیم حاضر در این رقابت‌ها منعقد شده ما متعهد شده‌ایم که با تیم بزرگسالان خود شرکت کنیم و این قضیه منتفی است.