ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دین محمدی: منصوریان نیاید بهتر است


سرمربی تیم امید استقلال می‌گوید قرار بوده تا پایان روز کاری سه شنبه پول شرکت در لیگ‌های پایه به حساب هیات فوتبال ریخته شود.

خبرگزاری ایسنا: سیروس دین محمدی در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد باشگاه استقلال هنوز پول حق شرکت در لیگ‌های پایه را پرداخت نکرده است؟ اظها‌ر کرد: قرار بود امروز (سه شنبه) که آخرین فرصت پرداخت این پول است، این اتفاق رخ دهد. مبلغش را نمی‌دانم، اما فکر نمی‌کنم چیز زیادی باشد. با این حال اگر این پول پرداخت نشود کلیه تیم‌های پایه استقلال به دسته پایین‌تر سقوط می‌کند چراکه این مسئله در قانون آمده است.

وی درباره انتخابش به عنوان برترین مربی لیگ‌های پایه فو‌تبا‌ل ایران، گفت: به نظرم خیلی‌ها در لیگ‌های پایه زحمت می‌کشند، اما همین که کانون مربیان از من به عنوان برترین مربی تشکر کرد برایم خیلی ارزش داشت و فهمیدم که به تیم‌های پایه توجه می‌شود. فدراسیون و باشگاه‌ها باید این توجه را داشته باشند که نسل بعدی فو‌تبا‌ل ما از امیدها خارج می‌شود و باید به آنها توجه شود.

سرمربی تیم پایه استقلال ا‌ضافه‌ کرد‌: در مراسمی که از من تقدیر شد خیلی از زحمت‌کشان فو‌تبا‌ل ایران همانند جلالی و یاوری حضور داشتند و از بین سه گزینه که دو نفرشان شهرستانی بودند، من انتخاب شدم. فکر می‌کنم دلیل انتخاب من به خاطر حضورم در جا‌م جها‌نی بود و این که بر خلاف خیلی از هم دوره‌ای‌هایم خواستم از تیم‌های پایه کارم را آغاز کنم. شاید این مساله انگیزه‌ای برای سایر هم دوره‌ای های من شود که به لیگ‌های پایین‌تر بیایند و از همان اول به فکر لیگ برتر نباشند. از طرفی دیگر استقلال قبل از حضور من در لیگ امید دهم شده بود و من توانستم این تیم را سوم کنم.

پیشکسوت استقلال در پایان و در پاسخ به این سوال که به نظرش منصوریان گزینه مناسبی برای هدایت این تیم به شمار می‌رود یا نه؟ عنوان کرد: منصوریان مربی باهوشی است و در کارش موفق بوده است. او خودش بهتر می داند چه زمانی به استقلال بیاید و لزومی ندارد که ما در این باره چیزی بگوییم. با این حال اگر به استقلال نیاید، بهتر است یک مربی خوب خارجی را به این تیم بیاوریم.


ویدیو مرتبط :
مصاحبه گل محمدی و منصوریان بعد از فینال جام حذفی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دین‌محمدی: برای منصوریان آرزوی موفقیت می‌کنم


مربی پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: برای منصوریان آروزی موفقیت می‌کنم و امیدوارم در استقلال موفق باشد و بتواند دل هواداران این تیم را شاد کند.

خبرگزاری میزان: سیروس دین‌محمدی درباره انتخاب علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: برای منصوریان آروزی موفقیت می‌کنم و امیدوارم در استقلال موفق باشد و بتواند دل هواداران این تیم را شاد کند.

وی افزود: در فصل گذشته ما با مشکلاتی مثل مصدومیت‌ها و عدم یارگیری مناسب روبه‌رو بودیم و این مشکلات اجازه نداد بتوانیم با استقلال قهرمان شویم.

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال درباره صحبت‌های پرویز مظلومی مبنی بر عدم حمایت از سوی هیئت مدیره این باشگاه تصریح کرد: ترجیح می‌دهم در این باره صحبتی نکنم و فقط درباره مسائل فنی اظهارنظر کنم.

دین‌محمدی ادامه داد: امیدوارم هواداران استقلال در فصل آینده حمایت بیشتری از این تیم داشته باشند تا این تیم بتواند قهرمان شود.

وی در پایان صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: از یکی، دو تیم لیگ یکی پیشنهاد دارم و باید با آنها مذاکره کنم تا تکلیفم مشخص شود اما در حال حاضر چیزی مشخص نیست.