ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دیلی‌میل: پرطرفدارترین تیم انگلیسی در ایران


تیم فوتبال آرسنال نه‌تنها در ایران بلکه در سطح جهان پرطرفدارترین تیم انگلیسی شناخته شد.

خبرگزاری تسنیم: سایت روزنامه «دیلی‌میل» انگلیس در گزارشی جالب به بررسی محبوبیت تیم‌های صاحب‌نام لیگ برتری در سطح جهان بر اساس مخاطبان آنها در شبکه اجتماعی  «توئیتر»‌ پرداخته است. بر اساس این گزارش در سطح جهان آرسنال با 5.6 میلیون تعقیب‌کننده در شبکه اجتماعی توئیتر پرطرفدارترین تیم انگلیسی است و  چلسی با 5.4 میلیون و منچستریونایتد با 4.8 میلیون تعقیب‌کننده به ترتیب در رده‌های دوم و سوم این فهرست جای دارند.

در این گزارش آمده است: منچستریونایتد در قاره آسیا طرفداران بیشتری دارد و چلسی در آمریکای جنوبی از محبوبیت بالایی برخوردار است. این در حالی است که طرفداران آرسنال در آمریکای شمالی و مناطق زیادی از اروپا پخش شده‌اند. لیورپول هم در استرالیا و برخی مناطق خاور دور از جمله تایلند محبوب است.

شاگردان آرسن ونگر در کشورهای اروپای شمالی از جمله فرانسه، آلمان و لهستان طرفداران بیشتری دارند این در حالی است که چلسی در جنوب اروپا محبوبیت بیشتری دارد. توپچی‌ها لندن همچنین در کشورهای آفریقای شمالی از جمله الجزایر و مراکش صاحب طرفداران زیادی هستند ولی در جنوب قاره آفریقا این شیاطین سرخ هستند که در کشورهایی همچون آفریقای جنوبی، نامیبیا و زیمبابوه هواداران بی‌شماری دارند.

بر اساس این گزارش در کشور ایران، آرسنال بیشترین هوادار را به خود اختصاص داده و با 26.63 درصد در مکان نخست جای دارد و سرخپوشان منچستر با 23.79 درصد در رده دوم هستند و چلسی با 18.93 درصد در جایگاه سوم قرار دارد.


ویدیو مرتبط :
ضرب میل و میل گیری در زورخانه بانک ملی ایران مشهد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

معرفی تیم ملی ایران در «دیلی میل»


"دیلی میل" به معرفی 32 تیم راه یافته به جام جهانی به معرفی تیم ملی ایران پرداخت.

ایسنا: "دیلی میل" به معرفی 32 تیم راه یافته به جام جهانی به معرفی تیم ملی ایران پرداخت.

  تیم ملی ایران یکی از تیم‌های راه یافته به جام جهانی 2014 برزیل است که تابستان آینده فرصت عرض اندام برابر بهترین‌های فوتبال جهان را دارد.

"دیلی میل" در گزارشی با معرفی 32 تیم صعود کرده به جام جهانی 2014 برزیل به بررسی تیم ملی فوتبال ایران پرداخت که در زیر می‌خوانید:

* ایران

- جمعیت 76.42 میلیون نفر.

- غذای ملی: چلوکباب با برنج زعفرانی

- سرود ملی: سرود ملی جمهوری اسلامی ایران

- حضور در جام جهانی: سه دوره (1978، 1998 و 2006).

- بهترین افتخار در جام جهانی: برتری برابر آمریکا (1998).

- بهترین بازیکن: اشکان دژاگه

- سرمربی : کارلوس کی‌روش- دستیار سرآلکس فرگوسن در منچستریونایتد و سرمربی سابق رئال مادرید از سال 2011 هدایت تیم ملی ایران را برعهده داشته است.

- کاپیتان: جواد نکونام – هافبک مرکزی تیم ملی ایران به شوت‌های محکم خود معروف است. او در سن 33 سالگی فرصت این را دارد تا دومین حضور خود در جام جهانی را تجربه کند. نکونام پس از شش فصل حضور در اوساسونا به استقلال در لیگ ایران برگشت و توانست با این تیم به قهرمانی در لیگ ایران برسد.

- ستاره: مسعود شجاعی ، قد بلند ، خلاق. این‌ها ویژگی مسعود شجاعی ، هافبک ایرانی است که همکاری خوبی با جواد نکونام در تیم ملی ایران دارد. آنها هر دو در اوساسونا با هم بازی بودند، اما شجاعی اکنون در تیم لاس پالماس توپ می‌زند.

* لحظه جادویی ایران در جام جهانی : قطعا با یک گزینه روبرو هستیم. شکست دو بر یک آمریکا. پیش از شروع مسابقه دو تیم با هم خوش و بش زیادی کردند تا تمام مشاجره های سیاسی را کنار بگذارند. ایران پس از برتری برابر آمریکا با گل‌های حمید استیلی و مهدی مهدوی کیا خوشحالی زیادی کردند.

* بازیکن محوری: رضا قوچان نژاد

قوچان نژاد که در هلند پرورش یافته است. در لیگ بلژیک عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد. او این فصل در استاندارد لیژ بلژیک توپ می زند.

* تاکتیک اصلی:

ایران با دفاعی مستحکم و هافبک‌های قوی یکی از تیم‌هایی است که خیلی سخت گل می خورد. تعجبی ندارد که این طرز بازی را از تیم ملی ایران با هدایت کارلوس کی‌روش شاهد باشیم. مرد پرتغالی زمانی هم که هدایت تیم پرتغال را داشت، تیمی بسیار تدافعی از پرتغال ساخته بود. ایران در شانزده بازی انتخابی جام جهانی 2014 برزیل تنها دو بار طعم شکست را چشید.

* شانس قهرمانی: 500/1