ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دیدی جای تو اینجا نبود آقای کروش؟


همکارانی داشتیم که با تیترهای حماسی سعی داشتند به دیگران بقبولانند که آنها را باور کنند اما ما هیچ ادعایی نداریم. سند ما نوشته‌هایی است که چاپ می‌شود. پس به همین اسناد مراجعه می‌کنیم‌؛ آنگاه که برای کارلوس کروش نوشتیم برو آقای کروش، از ایران برو، جای تو اینجا نیست.

خبر ورزشی: همکارانی داشتیم که با تیترهای حماسی سعی داشتند به دیگران بقبولانند که آنها را باور کنند اما ما هیچ ادعایی نداریم. سند ما نوشته‌هایی است که چاپ می‌شود. پس به همین اسناد مراجعه می‌کنیم‌؛ آنگاه که برای کارلوس کروش نوشتیم برو آقای کروش، از ایران برو، جای تو اینجا نیست.

تبعات چاپ این نوشته، اعتراض برخی از طرفداران بعضاً بی‌منطق و احساساتی كروش بود. آنها اعتراض می‌كردند و می‌گفتند ما چه كاره هستیم كه می‌گوییم كروش برود و ما در چه جایگاهی هستیم كه می‌نویسیم جای او اینجا نیست.

احتمالاً پس از چند هفته و گذر از حوادثی تلخ برای آقای كروش، آن دسته از آتشی‌ها و طرفداران چندمنظوره كروش به ما حق داده‌اند. اصلاً لازم نیست كه ما را باور كنند. هیچ اصراری نیست اما اگر به آنچه قرار است در آینده در این فوتبال رخ بدهد، دقت می‌كردیم و فارغ از احساسات، تصمیم می‌گرفتیم، قطعاً به این نتیجه می‌رسیدیم كه دیگر هیچ اتفاق نظری برای بقای كروش در فوتبال ما وجود ندارد.

كروش وقتی سرمربی تیم‌ ملی شد، حمایت فدراسیون فوتبال و سازمان تربیت ‌بدنی وقت را احساس می‌كرد اما كروش قرار نیست با مردم همكاری كند. مافوق سرمربی تیم‌ ملی، مسئولان فوتبال ایران هستند و در نتیجه این، آنها هستند كه تصمیم می‌گیرند كروش باشد یا نه.

آنها حتی اگر تا فردا هم داد بزنند كه ما كروش را می‌خواستیم و او با پای خودش از ایران رفت، در باور ما نمی‌گنجد. كروش را نمی‌خواستند و او هم خواستار جدایی از تیم‌ ملی شد. بله موضوع به همین سادگی بود.

دیروز در راهروهای فدراسیون فوتبال، كروش پس از جلسه با علی كفاشیان با چهره‌ای برافروخته مشاهده شد. او حالت روحی مناسبی نداشت. خشمگین و عصبانی بود و به خیلی‌ها پرخاش می‌كرد.

اگر بخواهیم از اتفاقاتی كه در فدراسیون فوتبال رخ می‌دهد، میانگین بگیریم، توپ در زمین هر دو طرف می‌افتد. از یك سو فدراسیون اگر می‌خواست، می‌توانست با كروش بر سر ماندن در تیم‌ ملی توافق كند و كروش اگر كمی هوشیارتر و دوراندیش‌تر بود، از مدت‌ها قبل باید این فدراسیون را رها می‌كرد. همان روز كه برایش نوشتیم جای تو اینجا نیست. همان روز كه در تحریریه خبرورزشی همین جمله را به او گفتیم.


ویدیو مرتبط :
‫تو دیدی هیچ عاشق را که سیری بود از این سودا, تو دیدی هیچ ماهی را که او شد سیر از این دریا‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پاسخ آقای خاص به تعریف مارادونا: تو شماره یك هستی



 

 

 

پاسخ آقای خاص به تعریف مارادونا: تو شماره یك هستی

 

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید با اهدای پیراهن امضا شده خود به مارادونا از وی به خاطر حضور در برنابئو تقدیر و تشکر کرد و گفت: تو شماره یک هستی.

خوزه مورینیو روی پیراهن اهدایی خود به مارادونا نوشته است: تو شماره یک هستی.

سرمربی رئال مادرید خطاب به مارادونا گفت: به عنوان یک هوادار قدیمی دوست دارم ساعت‌ها در کنار شما (مارادونا) باشم و از تجربیات و خاطرات ارزشمندتان استفاده کنم. نام مارادونا از کودکی برای من بیانگر شکوه و تعصب و قهرمانی در دنیای فوتبال بوده و هست.

آقای خاص افزود: حضور دیه‌گو بزرگ قبل از ال‌کلاسیکو برای من و شاگردانم بسیار ارزشمند و معنا دار است. امیدواریم مارادونا را در نیوکمپ نیز خوشحال کنیم.