ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دیدار کونته و مالک چلسی در آینده نزدیک


سرمربی فعلی تیم ملی ایتالیا با مالک چلسی دیدار خواهد کرد.

وب سایت نود: در حالی که بسیاری از منابع معتبر از قطعی شدن حضور کونته روی نیمکت چلسی برای فصل بعد، خبر می دهند، تلگراف در گزارش امروز خود نوشته است، کونته سرمربی فعلی تیم ملی ایتالیا، طی چند روز آینده با آبراموویچ جلسه ای خواهد داشت تا در نهایت بعد از حصول توافقات نهایی، قرارداد مابین دو طرف امضا گردد.

گفته می شود دو طرف در مونت کارلو با یکدیگر ملاقات خواهند کرد.

این در حالی است که چند روز پیش برخی خبرگزاری ها ادعا کرده بودند، آبراموویچ به بازیکنانش اعلام کرده، کونته سرمربی فصل بعد آبی های لندن است.


ویدیو مرتبط :
حرکات مسخره ابراموویچ مالک باشگاه چلسی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کونته سرمربی فصل آینده چلسی شد


سرمربی حال حاضر تیم ملی ایتالیا فصل آینده جانشین گاس هیدینک می‌شود تا هدایت آبی‌پوشان شهر لندن را برعهده بگیرد.

خبرگزاری تسنیم: شایعه مذاکرات میان باشگاه چلسی و آنتونیو کونته برای ورود این مرد ایتالیایی به استمفوردبریج در پایان فصل جاری به حقیقت پیوست، چرا که طبق اعلام این باشگاه، سرمربی حال حاضر تیم ملی ایتالیا در پایان مأموریتش در آتزوری که پایان رقابت‌های یورو 2016 است، جای گاس هیدینک را روی نیمکت آبی‌پوشان لندن خواهد گرفت.

کونته 46 ساله با چلسی قراردادی سه ساله بسته است که آغاز آن پس از رقابت‌های یورو 2016 فرانسه است، یعنی زمانی که مأموریت او برای رساندن ایتالیا به دومین قهرمانی‌اش در جام ملت‌های اروپا به پایان برسد.

چلسی از زمان اخراج ژوزه مورینیو در ماه دسامبر به‌دنبال جانشینی بلندمدت برای این مرد پرتغالی می‌گشت و از همان زمان از کونته که به‌همراه یوونتوس سه اسکودتوی متوالی را در سال‌های 2011 تا 2014 کسب کرد، به‌عنوان یکی از گزینه‌های رومن آبراموویچ، مالک باشگاه چلسی نام برده می‌شد.

کونته پیش از این اعلام کرده بود که در پایان قراردادش با فدراسیون فوتبال ایتالیا، تیم ملی کشورش را ترک خواهد کرد، چرا که دلش برای مربیگری در رده باشگاهی تنگ شده است. او از فصل آینده اما مربیگری به صورت روزمره را آغاز خواهد کرد، هرچند که رقبای سرسختی مانند پپ گواردیولا، یورگن کلوپ، آرسن ونگر و احتمالاً ژوزه مورینیو خواهد داشت.