ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دیدار وولفسبورگ-بایرن تحت تاثیر مرگ مالاندا


جمعه شب در نخستین روز دور برگشت فصل جاری بوندسلیگا، ولفسبورگ میزبان بایرن مونیخ است.

ورزش سه: جمعه شب در نخستین روز دور برگشت فصل جاری بوندسلیگا، ولفسبورگ میزبان بایرن مونیخ است.

این دیدار که مصافی بین تیم صدر نشین و تیم رده دوم جدول خواهد بود، به شدت تحت تاثیر سانحه تصادفی که برای بازیکن جوان ولفسبورگ رخ داد و منجر به مرگ وی شد، است.

مانوئل نویر سنگربان ملی‌پوش بایرن مونیخ در مورد این دیدار گفت:" قطعا خواهان آنیم که به این مناسبت پیش از شروع مسابقه یک دقیقه سکوت کنیم. فضای استادیوم هم بدون شک فضای خاصی خواهد بود. شکی نیست که ما مالاندا را از یاد نمی‌بریم. این ضایعه همه فوتبالیست‌ها را ناراحت کرد."

جونیور مالاندا دهم ژانویه در تصادفی که برایش در یک اتوبان بن شهری رخ داد، از پنجره ماشین به بیرون پرتاب شد و جان خود را از دست داد. مراسم خاکسپاری وی با حضور اعضای تیم ولفسبورگ در کشور بلژیک برگزار شد.

دیتر هکینگ سرمربی این تیم در گفتگو با "زود دویچه سایتونگ" در مرد شرایط خاص این روزهای تیمش، از بازی‌های پیش رو تحت عنوان دشوارترین دور برگشت در طول دوران مربیگری‌اش یاد کرد.

سران این باشگاه برای هموارتر کردن تحمل این درد مکان ویژه‌ای را در استادیوم اختصاصی ولفسبورگ برای سوگواری دوستان و هم‌بازی‌های مالاندا در نظر گرفته‌اند.

مانوئل نویر درمورد پیش‌بینی نتیجه این بازی افزود:" نمی‌شود پیش‌بینی کرد. موضوع این است که ما باید به یکه‌تازی خود ادامه دهیم و فاصله را با تیم‌های تعقیب‌کننده بیشتر کنیم. اما ولفسبورگ تیم خوبی است و بازی سختی برابر آنها خواهیم داشت."


ویدیو مرتبط :
مرگ ناگهانی مالاندا بازیکن جوان وولفسبورگ !

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

خلاصه بازی وولفسبورگ - بایرن مونیخ


یک ورزش:



در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.