ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دیدار مسئولان باشگاه هرتابرلین با کفاشیان


رئیس هیئت مدیره و نمایندگان باشگاه هرتا برلین در سفری که به ایران خواهند داشت با رئیس فدراسیون فوتبال دیدار می‌کنند.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، رئیس هیئت مدیره باشگاه هرتابرلین و هیئت همراه وی روز یکشنبه در دفتر رئیس فدراسیون فوتبال حضور پیدا کرده و در خصوص همکاری‌های مشترک و دوجانبه با سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال با کفاشیان گفت‌وگو خواهند کرد.

پس از پایان جلسه نمایندگان این باشگاه آلمانی آنها با حضور در ورزشگاه آزادی دیدار استقلال و سپاهان از سری رقابت‌های لیگ برتر را از نزدیک تماشا می‌کنند.


ویدیو مرتبط :
افشاگری کفاشیان از اتهام تبانی به کی‌روش و قطر از سوی مسئولان دولتی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کفاشیان به دیدار مسئولان صداوسیما رفت


نشست مشترک رئیس فدراسیون فوتبال و مسئولان صداوسیما امروز برگزار می‌شود.

خبرگزاری تسنیم: علی کفاشیان بعد از حضور در مراسم افتتاح لیگ فوتسال این محل را ترک کرد تا به جلسه با مسئولان صداوسیما در خصوص حق پخش بازی‌های تیم ملی و احتمالا لیگ برود.

کفاشیان در پایان صحبت‌هایش با خبرنگاران به آنها اعلام کرد جلسه مهمی با مسئولان صداوسیما دارد و به همین دلیل باید خودش را به مکان برگزاری این جلسه برساند.