ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دیدار رویانیان با وزیر ورزش برای انتخاب بوناچیچ



 

دیدار رویانیان با وزیر ورزش برای انتخاب بوناچیچ

 

محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس صبح امروز برای انتخاب لوکا بوناچیچ به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس به دیدار وزیر و رزش و جوانان رفت.

به گزارش جام نیوز به نقل از ایرنا، محمد رویانیان صبح امروز به همراه سایر مسئولان باشگاه پرسپولیس به دیدار عباسی وزیر و جوانان رفت.

در این دیدار رویانیان در خصوص وضعیت باشگاه پرسپولیس و انتخاب سرمربی جدید این تیم با وزیر ورزش صحبت کرد. همچنین در این دیدار از لوکا بوناچیچ به عنوان گزینه اصلی سرخپوشان نام برده شد.

شایان ذکر است، در این دیدار علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال نیز حضور داشته است.

از سوی دیگر، رضا ریاضتی، مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس تهران، اعلام کرد: «هنوز حضور بوناچیچ قطعی نشده است و مسئولان باشگاه با این مربی و چند مربی دیگر در حال مذاکره هستند.»

وی ادامه داد: «ممکن است تا آخر وقت کاری امروز نیز سرمربی جدید تیم ما مشخص نشود و این کار به فردا موکول شود.»

مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس تهران گفت: «مدیران باشگاه قصد دارند بدون عجله سرمربی جدید تیم را انتخاب کنند تا بتوانیم در مسابقات آینده لیگ موفق عمل کنیم.»


ویدیو مرتبط :
دیدار وزیر ورزش از والیبالیست های تیم ملی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مکانیسم رئیس جمهور منتخب برای انتخاب وزیر ورزش مشخص شد



انتخاب وزیر ورزش,شاخص های وزیرآینده ورزش,مکانیسم حسن روحانی  برای انتخاب وزیر ورزش

مکانیسم رئیس جمهور منتخب برای انتخاب وزیر ورزش مشخص شد/ کمیته 11 نفره 5 گزینه معرفی می کنند

درحالی که رایزنی برای انتخاب کابینه جدید آغاز شده ، در بخش ورزش هم کمیته ای 11 نفره به بررسی و تدوین شاخص های وزیر آینده ورزش می پردازند.

به گزارش خبرآنلاین ؛ همزمان با تشکیل کار 4 کارگروه تخصصی برای انتخاب اعضای کابینه جدید ، کارگروه اجتماعی و فرهنگی که مسئولیت انتخاب گزینه های چند وزارتخانه را بر عهده دارد از 11 چهره با سابقه مدیریت ورزشی خواسته تا مصادیق انتخاب وزیر ورزش را گردآوری کنند و بر اساس این شاخص ها به 5 گزینه برای وزارت ورزش برسند. 

بر این اساس در کمیته ای که اعضایش را نفراتی چون : مصطفی هاشمی طباء ، سعید فائقی ، دکتر گائینی ، احمد ناطق نوری ، عبدالحسین مهدوی ، مسعود سلطانی فر ، نصرالله سجادی ، احمد دنیامالی و چند نماینده از اعضای مشاوران دولت تشکیل می دهند از امروز وظیفه یافته اند تا در ابتدا با پژوهشی تطبیقی ، مهمترین شاخص ها برای انتخاب گزینه های وزارت ورزش و جوانان را در قالب طرحی در آورده و به کارگروه اجتماعی کابینه بدهند و بر اساس این شاخص ها به 5 گزینه برای معرفی به دولت جدید برسند.

دکتر حسن روحانی ، رئیس جمهور منتخب مردم پیش از برگزاری انتخابات در گفت و گوی ورزشی خود تاکید کرد که ورزش را باید یکی از خانواده ورزش اداره کند و راه نجات ورزش یا فرهنگ رهایی آنها از سیاست زدگی است . 

به نظر می رسد این بار بعد از سال ها یک ورزشی مسئولیت ورزش کشور را بر عهده بگیرد.

خبر آنلاین