ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دیدار ایران - موزامبیک ۱۰ اردیبهشت


دیدار تدارکاتی تیم ملی فوتبال مقابل موزامبیک ۱۰ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم: دیدار دو تیم ملی فوتبال ایران و موزامبیک ۱۰ اردیبهشت برگزار می‌شود. پیش از این قرار بود دو تیم ۱۷ اردیبهشت در ژوهانسبورگ بازی کنند اما با توجه به اینکه تیم ملی ۱۲ اردیبهشت به ایران بازخواهد گشت، مقرر شد دیدار خود برابر موزامبیک را ۱۰ اردیبهشت برگزار کند.

مهدی محمد نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال با تایید این خبر به تسنیم گفت: دیدارهای تدارکاتی تیم ملی در آفریقای جنوبی از فردا (سه شنبه) آغاز خواهد شد که شامل ۳ دیدار تدارکاتی با تیم‌های باشگاهی آفریقای جنوبی و در نهایت بازی با موزامبیک است.


ویدیو مرتبط :
دیدار شاه ایران از سوئیس - اردیبهشت ۱۳۴۰ خورشیدی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دیدار ایران - موزامبیک 17 اردیبهشت


تیم ملی ایران در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ۹۳ در دیداری دوستانه با موزامبیک مصاف خواهد کرد.

خبرگزاری تسنیم: سایت رسمی فیفا دیدار دوستانه تیم ملی ایران برابر موزامبیک را که قرار است در راه آماده‌سازی تیم ملی پیش از حضور در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل برگزار شود، تأیید کرد.

تیم ملی کشورمان قرار است در تاریخ ۷ می ۲۰۱۴ (۱۷ اردیبهشت ۹۳) به مصاف تیم ملی زادگاه کارلوس‌ کی‌روش برود. پیش از این قرار بود این بازی در جریان برگزاری اردوی تیم ملی ایران در کشور آفریقای جنوبی برگزار شود.

تیم ملی ایران پس از این دیدار و پیش از شروع رقابت‌های جام جهانی برزیل در بازی‌های دوستانه دیگری به مصاف تیم‌های بلاروس (۲۸ اردیبهشت)، مونته‌نگرو (۵ خرداد)، آنگولا (۹ خرداد) و ترینیدادوتوباگو (۱۸ خرداد) می‌رود.

شاگردان کی‌روش در گروه F جام جهانی ۲۰۱۴ به ترتیب با تیم‌های نیجریه، آرژانتین و بوسنی‌و‌هرزگوین روبه‌رو خواهند شد.