ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دیدارهای تداركاتی جوانان والیبالیست ایران



 

دیدارهای تداركاتی جوانان والیبالیست ایران

 

در اردوی آماده سازی صربستان

دیدارهای تداركاتی جوانان والیبالیست ایران از هفته آینده آغاز می‌شود

دیدارهای تداركاتی جوانان والیبالیست ایران در اردوی صربستان از هفته آینده آغاز خواهد شد.

تیم ملی والیبال جوانان ایران كه خود را برای شركت در رقابت‌های آسیایی آماده می‌كند، به منظور برپایی اردویی 20 روزه، عازم بلگراد شده است.
شاگردان یوستا ست‌كوویچ در این اردو حداقل 7 بازی تداركاتی با حریفان خود برگزار می‌كنند كه حریفان تداركاتی ملی‌پوشان هنوز مشخص نشده است.
بنا به گفته نفرزاده، سرپرست تیم ملی جوانان از دوشنبه هفته آینده دیدارهای ملی‌پوشان با حریفان آغاز خواهد شد؛ اردوی نخست ملی‌پوشان ایران 3 خرداد ماه به پایان رسیده بود.
هدایت ملی‌پوشان ایران را یوستا ست‌كوویچ برعهده خواهد داشت. محمد وكیلی، فرشاد سعیدی، عباس قاسمیان و حمید جعفرزاده نیز به عنوان مربی به ست‌كوویچ كمك خواهند كرد.
رقابت‌های والیبال جوانان آسیا كه جنبه انتخابی جهان را نیز دارد مهرماه سال جاری به میزبانی تایلند برگزار خواهد شد...../تحلیل:فارس


ویدیو مرتبط :
دیدارهای ایران در چه ورزشگاه های است

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جوانان والیبالیست ایران ‌جهانی شدند



والیبال جوانان آسیا - ارومیه

جوانان والیبالیست ایران ‌جهانی شدند/ شاگردان نفرزاده در نیمه‌نهایی

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

تیم ملی جوانان ایران در مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های والیبال جوانان آسیا از سد تایلند گذشت و جواز حضور در مسابقات جهانی ترکیه را به دست آورد.

تیم ملی والیبال جوانان ایران در مرحله یک‌چهارم نهایی رقابت‌های والیبال جوانان آسیا برابر تایلند قرار گرفت و با نتیجه 3 بر یک حریف خود را شکست داد.

شاگردان نفرزاده گیم‌های دوم، سوم و چهارم این مسابقه را به ترتیب با امتیازهای 25 بر 14، 25 بر 14 و 25 بر 12 به سود خود رقم زدند و تنها گیم اول این دیدار را با نتیجه 25 بر 22 به حریف خود واگذار کردند. 

جوانان والیبال ایران با این پیروزی راهی مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها شدند و جواز حضور در مسابقات جهانی، که سال آینده در ترکیه برگزار می‌شود را بدست آوردند. والیبالیست‌های جوان ایرانی باید در مرحله نیمه نهایی با برنده دیدار تایوان و چین روبرو شوند.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی، 2 تیم هند و ژاپن که پیش از این، به ترتیب از سد کره‌جنوبی و استرالیا گذشته بودند به مصاف یکدیگر می‌روند./فارس