ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دیبالا اولین خرید یوونتوس در تابستان


رسانه‌های ایتالیایی از قطعی شدن انتقال پائولو دیبالا به یوونتوس با 30 میلیون یورو خبر دادند.

خبرگزاری ایسنا: پائولو دیبالا پدیده فوتبال آرژانتین که این فصل در پالرمو درخشید در نهایت در لیگ ایتالیا باقی خواهد ماند. این بازیکن گلزن، باشگاه یوونتوس را برای فصل بعد خود انتخاب کرده و قرار است از سال آینده در تورین بازی کند.

اسکای اسپورت خبر داد: باشگاه یوونتوس موفق شده است ستاره آرژانتینی باشگاه پالرمو را که خواهان زیادی همچون اینتر، رم، ناپولی، آرسنال و پاری سن ژرمن داشت، خریداری کند و خبر این توافق پس از بازی دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اعلام خواهد شد.

یوونتوس برای این بازیکن جوان 5 میلیون یورو به باشگاه پالرمو و 25 میلیون یورو نیز به این بازیکن داده است.

مائوریسیو زامپرانی نیز برای اولین بار جدایی این بازیکن را از تیمش تایید کرد و گفت: پالرمو می‌تواند به خودکفایی برسد. ما هیچ نیازی به تزریق پول نداریم، اگرچه در تابستان پیش‌رو با فروش دیبالا به مبلغ قابل توجهی خواهیم رسید. تیم خوبی در اختیار داریم و در تابستان با جذب چهار یا پنج بازیکن جدید به جای بازیکنانی که به فروش خواهند رسید روح جدیدی در کالبد تیم خواهیم دمید.


ویدیو مرتبط :
پائولو دیبالا (یوونتوس)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دیبالا: اولین فصلم با یوونتوس استثنائی بود


مهاجم آرژانتینی یوونتوس پس از قهرمانی در سری‌آ به همراه بیانکونری اظهار داشت که فصلی فوق‌العاده‌ای را به همراه یووه پشت سر گذاشته است.

خبرگزاری فارس: پائولو دیبالا مهاجم جوان و آینده‌دار یوونتوس در جدیدترین مصاحبه خود اظهار داشته است که اولین فصل حضورش در یووه برایش استثنائی بود.

ستاره آرژانتینی بیانکونری در مصاحبه با روزنامه توتو اسپورت اظهار داشت: همان چیزی را که انتظار داشتم اتفاق افتاد. می‌دانستیم که پیروز خواهیم شد.

وی افزود: اولین فصل حضورم در یووه فوق‌العاده بود. چون به شکل عجیبی به قهرمانی دست پیدا کردیم. فصل طوری پیش رفت که با تمام تحولات به نفع ما شد. می‌دانستم که وقتی به بیانکونری پیوستم به تیم بزرگی آمدم. هیچ گاه از آمدنم به یووه پشیمان نشدم حتی زمانیکه در پایین جدول بودیم.

دیبالا در پایان گفت: می‌دانم که اکنون در مرحله تغییر قرار دارم. ما باید ارزش یووه را بیشتر بدانیم.

دیبالا در آغاز این فصل با مبلغ 32 میلیون یورو از پالرمو به یووه پیوست. او فصلی فوق‌العاده را در بیانکونری پشت سر گذاشت.