ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دیبالا: انگار توپ نمی‌خواست درون دروازه برود


ستاره آرژانتینی بیانکونری پس از شکست تیمش برابر سویا در لیگ قهرمانان اروپا اظهار داشت که شکست حق آنها نبود.

خبرگزاری فارس: پائولو دیبالا مهاجم آرژانتینی یوونتوس که خطرات زیادی بر روی دروازه سویا در بازی شب گذشته ایجاد کرد و حتی یکبار شوتش با بدشانسی به تیرک دروازه برخورد کرد در پایان بازی و شکست 0-1 برابر سویا اظهار داشت که این مستحق شکست نبودند.

دیبالا در مصاحبه با شبکه مدیاست گفت: به خاطر این شکست متاسفم، فرصت‌های زیادی را داشتیم اما یکی پس از دیگری از دست دادیم. انگار توپ نمی‌خواست درون دورازه حریف برود.

وی درباره افت شدیدی که موراتا در روزهای اخیر داشته است گفت: موراتا بازیکن بزرگی است. هر بازیکنی روزهایی را دارد که افت می‌کند این طبیعی است. من خیلی خوشحالم که در کنار او بازی می‌کنم.

مهاجم جوان آرژانتینی در پایان درباره مانژوکیچ و موراتا گفت: هر دو این بازیکنان خوب هستند. هر کدام ویژگی‌های متمایزی برای خودشان دارند. برای من فرقی نمی‌کند که کنار هر کدام از آنها بازی کنم.


ویدیو مرتبط :
دانلود ویدئو چالش جذاب و فوق العاده ضربه آزاد با حضور 3 دروازه بان درون دروازه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نیلسون: نفهمیدم توپ چطور درون دروازه رفت


دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نفهمیدم توپ چطور به سر بازیکن صبا خورد و درون دروازه رفت.

خبرگزاری فارس: دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نفهمیدم توپ چطور به سر بازیکن صبا خورد و درون دروازه رفت.

 نیلسون کوریا پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل صبای قم گفت: خودتان قضاوت کنید چقدر موقعیت داشتیم اما توپ‌های ما وارد دروازه نمی‌شد. من غافلگیر شدم و نفهمیدم توپ چطور به سر بازیکن صبا خورد که با آن سرعت وارد دروازه شد. بازی خیلی جذاب بود. حق ما پیروزی بود اما نتوانستیم پیروز شویم.

وی در مورد اینکه در پشت دروازه با چه کسی مشکل پیدا کرده بود، خاطرنشان کرد: مشکل خاصی نبود. تنها مسئله‌ای بود که آن را با داور مطرح کردم و تمام شد و رفت.