ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دیارا هم یورو 2016 را از دست داد


هافبک سرشناس تیم ملی فوتبال فرانسه در آستانه یورو 2016 مصدوم شد و دیدیه دشان به جای او بازیکن دیگری را در فهرست نهایی قرار داد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از اسکای اسپورت، در حالی که تیم ها فهرست نهایی خود را اعلام کردند و رفته رفته آماده حضور در یورو 2016 می شوند، به هواداران تیم ملی فوتبال فرانسه شوک بزرگی وارد شد و آن این که لاسانا دیارا هافبک سابق رئال مادرید و کنونی مارسی نمی تواند به خاطر آسیب دیدگی در یورو 2016 به میدان برود.

دیارا در دیدار اخیر فرانسه برابر کامرون با آسیب دیدگی مواجه شد و نتوانست به بازی ادامه دهد. دیدیه دشان، سرمربی خروس ها انگولو کانته را به جای او به میدان فرستاد اما او امیدوار بود که آسیب دیدگی دیارا جدی نباشد و او بتواند در یورو 2016 به میدان برود.

بعد از آزمایشات به عمل آمده معلوم شد آسیب دیدگی دیارا جدی است و او به رقابت های یورو نخواهد رسید. دشان در نهایت محبور شد که نام دیارا را از فهرست نهایی خود حذف کند و به جای او مورگان اشنایدرلین، هافبک منچستریونایتد را به اردو دعوت کند.

این نخستین بازیکنی نیست که فرانسوی ها در آستانه یورو از دست می دهد. پیش از این هم رافائل واران، یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان تیم دشان به خاطر آسیب دیدگی نتوانست در فهرست نهایی قرار گیرد. کورت زوما و ژرمی متیو از دیگر غایبان فرانسه در یورو 2016 هستند.

این رقابت ها به میزبانی فرانسه برگزار می شود. شاگردان دشان با تیم های رومانی، سوئیس و آلبانی همگروه هستند.


ویدیو مرتبط :
حذف هلند از مقدماتی یورو 2016

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کریم بنزما یورو 2016 را از دست خواهد داد


نشریه اکیپ امروز ادعا کرد که فدراسیون فوتبال فرانسه در صدد کنار گذاشتن کریم بنزما از تیم ملی است و بدین ترتیب او یورو 2016 را از دست خواهد داد.

ورزش سه: نشریه اکیپ امروز ادعا کرد که فدراسیون فوتبال فرانسه در صدد کنار گذاشتن کریم بنزما از تیم ملی است و بدین ترتیب او یورو 2016 را از دست خواهد داد.

بنزما نزدیک به یک ماه است که در پرونده جنجالی باج خواهی از والبوئنا متهم شناخته شده و در همین زمینه دادگاهی نیز شده است. او روز چهارشنبه در تلویزیون ملی فرانسه سکوتش را شکست و ضمن دفاع از خود گفت که امیدوار است به زودی به تیم ملی فرانسه بازگشته و بتواند در یورو 2016 نیز به میدان برود.

نشریه اکیپ به نقل از منابع نزدیک به فدراسیون فوتبال فرانسه امروز گزارش داد که نوئل لو گرائه، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه تصمیم خود مبنی بر حذف بنزما از تیم ملی را گرفته و پنجشنبه آینده در یک نشست خبری آن را اعلام خواهد کرد. علت این تاخیر، اطلاع رسانی و توجیه اعضای کمیته اجرایی فدراسیون فوتبال فرانسه عنوان شده است.