ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دکتر پورکاظمی: بهداد سلیمی از هفته آینده تمریناتش را شروع می‌کند



دکتر پورکاظمی: بهداد سلیمی از هفته آینده تمریناتش را شروع می‌کند

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت: بهداد سلیمی از هفته آینده تمرینات سبک خود را زیر نظر کورش باقری از سر می گیرد.

دکتر لطفعلی پورکاظمی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه کرمانشاه، با اشاره به بهبود شرایط جسمانی این وزنه بردار، گفت: اگر اتفاق غیر عادی رخ ندهد سلیمی به راحتی می تواند در مسابقات قهرمانی جهان در لهستان و همچنین در المیپک 2016 حاضر شود.

وی ادامه داد: درد ناحیه شانه بهداد سلیمی که از زمان المپیک آغاز شده بود ماه پیش شدت گرفت و با مراجعه وی به فدراسیون و انجام آزمایشات و آرتروگرافی التهاب و تورم تاندون مفصل شانه وی مشخص شد.

به گفته این مقام مسئول با تزریق و انجام اقدامات کمک درمانی نظیر ماشاژ و فیزیوتراپی، وضعیت سلیمی رو به بهبودی است.

پورکاظمی افزود: بهداد سلیمی در ابتدا تمرینات سبک را آغاز خواهد کرد.

وی اشاره ای هم به وضعیت کیانوش رستمی و سجاد انوشیروانی دیگر وزنه برداران کشومان داشت و تصریح کرد: این دو قهرمان از سه سال قبل تحت درمان هستند و اگر پزشک آن ها موافقت کند قبل از نوروز تحت عمل جراحی قرار خواهند گرفت.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی خاطرنشان کرد: اقدامات درمانی نظیر تزریق نیز برای این دو ورزشکار انجام شده است./ایسنا

 

 


ویدیو مرتبط :
بهداد سلیمی بدون سانسور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم سینمایی "شکلات داغ" از هفته آینده در سینماها



 

 

سخنگوی شورای صنفی نمایش از آغاز اکران عمومی فیلم سینمایی "شکلات داغ" به کارگردانی حامد کلاهداری از هفتم مهرماه خبر داد.

علی سرتیپی سخنگوی شورای صنفی نمایش به خبرنگار مهر گفت: در جلسه امروز مقرر شد فیلم "شکلات داغ" از هفته آینده در گروه سینمایی عصر جدید جایگزین "از ما بهترون" شود. اکران دیگر آثار نیز ادامه دارد.

"شکلات داغ" اولین ساخته کلاهداری درباره یک کافی شاپ با مشتریهای ثابت و همیشگی است که توسط جوانی اداره می شود. ورود یک زن جوان به این کافی شاپ دنج و آرام همه چیز را دستخوش تغییراتی می کند. این فیلم در بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

بازیگران اصلی این فیلم عبارتند از فریبرز عرب نیا، نیکی کریمی، حامد کمیلی، داریوش ارجمند، علیرضا خمسه، وحید اسماعیلی، فرزین محدث، اصغر بیچاره، حدیثه تهرانی به همراه افسانه چهره آزاد و محسن شاه ابراهیمی..../خبرگزارى مهر