ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دژاگه: یک گل زیبا به قطر می‌زنم


مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: یک گل زیبا به قطر می‌زنم تا آن دسته از تماشاگران ایرانی که به ورزشگاه می‌آیند، خوشحال شوند.

خبرگزاری تسنیم: اشکان دژاگه درباره دیدار فردا (پنج‌شنبه) مقابل قطر اظهار داشت: بازی فردا برای ایران آسان نیست و با توجه به اینکه در لیگ قطر بازی می‌کنم، آگاهی دارم که این تیم پتانسیل بالایی دارد با این حال تلاش می‌کنیم مانند بازی اول در این دیدار نیز پیروز شویم.

وی در مورد اینکه قول گلزنی در این دیدار را می‌دهد یا نه، گفت: تمام تلاشم را می‌کنم که یک گل قشنگ بزنم تا آن دسته از تماشاگرانی که به ورزشگاه می‌آیند و تیم ملی را تشویق می‌کنند، خوشحال شوند. تماشاگران ایران در بازی نخست مقابل بحرین به خوبی ما را تشویق کردند.


ویدیو مرتبط :
گل اول ایران به قطر توسط اشکان دژاگه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: گل زیبا و سه امتیازی جباری در قطر


تیم فوتبال الاهلی با گلزنی مجتبی جباری به پیروزی رسید و به رده چهارم لیگ ستارگان قطر صعود کرد.

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال الاهلی با گلزنی مجتبی جباری به پیروزی رسید و به رده چهارم لیگ ستارگان قطر صعود کرد.

 از هفته نوزدهم لیگ ستارگان قطر، تیم فوتبال الاهلی که مجتبی جباری ملی‌پوش کشورمان را در اختیار دارد، در ورزشگاه خانگی خود میزبان الخریطیات بود که این مسابقه در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود الاهلی به پایان رسید.

تک گل این دیدار را مجتبی جباری که به طور ثابت در ترکیب تیمش قرار داشت، در دقیقه 70 وارد دروازه الخریطیات کرد.