ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دژاگه: هدفم بالا بردن جام قهرمانی است


ستاره ایرانی العربی قطر تاکید کرد که به این تیم احساس وابستگی زیادی دارد و می‌خواهد جام قهرمانی در لیگ ستارگان قطر را با العربی بالای سر برد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از سایت الکاس، اشکان دژاگه دومین فصل حضور خود در العربی را پشت سر می‌گذارد. این بازیکن ایرانی عملکرد بسیار خوبی در العربی داشته و یکی از بهترین بازیکنان این تیم در این دو فصل بوده است.

دژاگه در فصل جاری همواره در ترکیب اصلی العربی به میدان رفته است. او چند بازی را به خاطر آسیب دیدگی از دست داد و نکته جالب اینکه شاگردان جیان فرانکو زولا در غیاب دژاگه نتوانستند به پیروزی برسند و این نشان می‌دهد که حضور این بازیکن ایرانی در العربی تا چه اندازه حیاتی است.

به نظر می رسد که دژاگه می‌خواهد فصل بعد را هم در العربی بازی کند چرا که او می‌گوید می‌خواهد جام قهرمانی را با این تیم قطری بالای سر برد.

او گفت: به باشگاه العربی احساس وابستگی زیادی دارم. امیدوارم که بتوانم با این تیم قهرمانی در لیگ ستارگان قطر را تجربه کنم. نهایت تلاش خود را می‌کنم که به این هدف خود برسم.

دژاگه درباره وضعیت تیمش در فصل جاری گفت: خوشبختانه شرایط خوبی داریم. می‌خواهیم جزو چهار تیم نخست جدول رده بندی باشیم و سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنیم. برای رسیدن به این هدف خود سخت تلاش می‌کنیم.

العربی در جایگاه پنجم جدول رده‌بندی جای دارد. این تیم در هفته بیستم کار سختی خواهد داشت و باید به مصاف السد برود. شاگردان زولا در فصل جاری شانسی برای کسب عنوان قهرمانی ندارند چرا که الریان فاصله زیادی با دیگر تیم‌ها دارد و به احتمال خیلی زیاد جام قهرمانی را بالای سر خواهد برد.


ویدیو مرتبط :
لحظه بالا بردن جام قهرمانی فوتبال ساحلی قهرمانی آسیا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دژاگه: هدف‌مان قهرمانی در جام ملت‌ها است


بازیکن تیم ملی فوتبال ایران هدف خود و سایر اعضای این تیم را قهرمانی در جام ملت‌های آسیا عنوان کرد.

خبرگزاری تسنیم: اشکان دژاگه درباره حضورش در اردوی تیم ملی اظهار داشت: این هم برای ما یک اردو مانند اردوهای قبلی است، پیش از این اردوی خوبی در پرتغال داشتیم و اکنون هم آماده هستیم تا اردوی خود را در تهران برگزار کنیم.

وی ادامه داد: این اردوها بسیار مفید است و به حضور قدرتمندانه ما در جام ملت‌های آسیا کمک خواهد کرد. از اینکه اردو در تهران است و به همین دلیل بعد از مدتی به ایران بازگشتم، بسیار خوشحالم.

بازیکن تیم ملی ایران در خصوص دیدار تدارکاتی مقابل کره‌ جنوبی خاطرنشان کرد: کره‌ جنوبی از تیم‌های قدرتمند آسیا است و بازی با این تیم بسیار مهم است و برای ما فرصت خوبی خواهد بود. کره‌ جنوبی یکی از رقبای اصلی ما در جام ملت‌ها خواهد بود و بازی با تیم بسیار به سود ماست.

وی یاد‌آور شد: با هدف قهرمانی به جام ملت‌های آسیا می‌رویم و اطمینان دارم می‌توانیم به این هدف برسیم.

هافبک تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: ما کره‌جنوبی را در انتخابی جام جهانی 2 بار شکست داده‌ایم، قطعاً آنها برای این بازی انگیزه دارند اما بی‌تردید تیم ایران هم بسیار قدرتمند است و باز هم توانایی شکست دادن کره را دارد. ما باید در جام ‌ملت‌ها توانایی شکست دادن هر حریفی را داشته باشیم.

دژاگه در پایان درباره بحث تغییر سرمربی تیم العربی قطر و وضعیت خودش در این تیم تأکید کرد: شرایط من در لیگ قطر بد نیست ضمن من بازیکن هستم و بحث مربوط به سرمربی تیم هم به باشگاه ارتباط دارد.