ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دژاگه از مصدومیت رها شد


بنا بر گزارش رسانه‌های قطر هافبک ملی‌پوش کشورمان در چند روز آینده به تمرینات العربی برمی‌گردد.

خبرگزاری فارس: اشکان دژاگه دو هفته پیش از ناحیه کشاله ران مصدوم شد و دو بازی اخیر العربی در لیگ ستارگان را از دست داد. غیبت هافبک ملی‌پوش کشورمان برای العربی گران تمام شد.

روزنامه الرایه قطر امروز خبر داد: العربی لیگ ستارگان قطر را با کسب رده هشتم به اتمام رساند. زولا سرمربی العربی به خاطر مصدومیت اشکان دژاگه بازیکن ایرانی و پاولینهو در بازی دو بازی اخیر ضربه خورد. در نتیجه پزشکان العربی در حال معالجه مصدومان هستند تا تمام تلاش خود را کنند تا در دو روز آینده این دو بازیکن به تمرینات گروهی تیم برگردند.

این نشریه قطری در ادامه نوشت: با آغاز جام امیر قطر، العربی 28 آوریل(9 اردیبهشت) بازی دارد. حریف العربی یکی از تیم‌های قطر یا الخریطیات است زیرا آنها باهم بازی می‌کنند و تیم راه‌یافته به مرحله بعد با العربی بازی می‌کند. در نتیجه زولا می‌خواهد ناکامی خود را در لیگ ستارگان با فتح این جام جبران کند و نیاز به تمام بازیکنان دارد.


ویدیو مرتبط :
گفتگو با دژاگه بعد از مصدومیت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دژاگه از کمند مصدومیت رها شد


باشگاه العربی اعلام کرد هافبک ملی‌پوش کشورمان که از ناحیه کشاله احساس ناراحتی می‌کرد فردا به تمرینات تیمش می‌پیوندد.

خبرگزاری فارس: تیم العربی قطر که در این فصل اشکان دژاگه هافبک ملی‌پوش کشورمان برای آن توپ می‌زند در آخرین دیدار خود برابر السیلیه که شکست خورد، دژاگه را به خاطر مصدومیت از ناحیه کشاله در ترکیب خود نداشت.

امروز باشگاه العربی اعلام کرد که هافبک ایرانی‌اش تمرینات فردی خود را انجام می‌دهد و امیدوار است تا فردا در تمرینات جمعی تیم حاضر شود.

کادر فنی تیم و زولا سرمربی سرشناس العربی به شدت برای بازی آینده تیمشان برابر الوکره به دژاگه نیاز دارند تا در خط حمله قدرت بیشتری را داشته باشند.

یاران دژاگه اکنون با گذشت نیم فصل با 23 امتیاز در رده پنجم قرار دارند.