ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دو گلر جوان به تیم ملی دعوت شده‌اند



 

دو گلر جوان به تیم ملی دعوت شده‌اند

 

برای محک خوردن

دو گلر جوان به تیم ملی دعوت شده‌اند

مدیررسانه‌ای تیم ملی فوتبال گفت: کی روش برای محک زدن دو گلر جوان آنها را دعوت کرده است.

خسرو والی زاده در مورد دلیل عدم دعوت از مهدی رحمتی در اردوی دو روزه تیم ملی اظهار داشت: وضعیت مهدی رحمتی کاملا مشخص است. او دروازه بان اول است و به همین دلیل کی‌روش می خواست در این مینی کمپ از دو گلر جوان دعوت کند تا محک بخورند.

وی افزود: حقیقی هم جوان است اما در اردوهای تیم ملی بوده و سرمربی خواسته در کنار او دو نفر دیگر هم باشند. کی‌روش در پست های دیگر هم بازیکن جوان دعوت کرده است.


ویدیو مرتبط :
کنفرانس خبری سرمربی تیم ملی فوتسال: دعوت شمسایی به تیم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گلر 19 ساله به تیم ملی فوتبال دعوت شد


گلر جوان تیم فوتبال ملوان به اردوی تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد.

خبرگزاری فارس: نیما میرزازاد دروازه‌بان تیم فوتبال ملوان متولد سال 75 است نظر کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی ایران را جلب کرده و این مربی پرتغالی او را به تیم ملی فوتبال ایران دعوت کرد.

اردوی تیم ملی فوتبال ایران از ظهر امروز آغاز شده است. شاگردان کی‌روش خود را برای حضور در مسابقات مقدماتی جام جهانی 2018 آسیا آماده می‌کنند.