ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دو فوتبالیست مشهور آرزوی این نوجوان را برآورده کردند ؛ عکس



 
 اخبار ورزشی - دو فوتبالیست مشهور آرزوی این نوجوان را برآورده کردند ؛ عکس

کودکی که در برنامه ماه عسل با نام "رضا" آرزو کرده بود محل سکونتش عوض شود و به مکانی بهتر برای زندگی منتقل شود با کمک سیدمهدی رحمتی و حنیف عمران‌زاده به آرزوی خود رسید.

به گزارش جام نیوز، سیدمهدی رحمتی و حنیف عمران‌زاده صبح جمعه برای انجام امور مقدماتی جهت تعویض خانه رضا و خانواده‌اش راهی خیابان شوش شدند و پس از بررسی محل سکونت رضا با مادر این نوجوان مشورت کرده و خواستار این شدند که هر جایی که آنها تمایل دارند نقل مکان کنند.

این نوجوان ١٣ ساله در برنامه ماه عسل آرزو کرده بود که از محله ای که در آن زندگی می کنند، به خاطر رواج توزیع و استعمال مواد مخدر رهایی یابد.

 

اخبار,اخبارورزشی,سید مهدی رحمتی,حنیف عمران زاده

 اخبار ورزشی - جام نیوز


ویدیو مرتبط :
خداوند آرزوی همه را برآورده کند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس:حجاب جنجالی همسر فوتبالیست مشهور



هاکان شوکور 41 ساله 15 سال است که ازدواج کرده و از همسرش صاحب 3 فرزند است. اخیرا پس از اینکه وی و همسرش به سفر حج رفتند " بیدا شوکور" محجبه شده است و رسانه های ترکیه نوشته اند که وی پس از سفر حج تصمیم به محجبه شدن گرفته است.
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران هاکان شوکور کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ترکیه که در حال حاضر نماینده حزب حاکم عدالت و توسعه از شهر استانبول در مجلس ترکیه است ، گفت که همسرش "بِیدا " خود محجبه شده و البته او از این انتخاب همسرش راضی است.
شوکور که اخیرا به واسطه ایفای نقش هایی چون مربیگری فوتبال ، مفسر ورزشی در یک کانال تلویزیونی ترکیه و همزمان ایفای نمایندگی مجلس مورد انتقاد برخی محافل خبری در ترکیه است، گفت که از اینکه همسرش آزادانه زندگی محجبه را انتخاب کرده است بسیار خشنود است.
هاکان شوکور 41 ساله 15 سال است که ازدواج کرده و از همسرش صاحب 3 فرزند است. اخیرا پس از اینکه وی و همسرش به سفر حج رفتند " بیدا شوکور" محجبه شده است و رسانه های ترکیه نوشته اند که وی پس از سفر حج تصمیم به محجبه شدن گرفته است.

تصاویر همسر هاکان شوکور , محجبه شدن همسر هاکان شوکور
برخی رسانه ها نیز مساله سیاست را برجسته می کنند و می گویند شوکور نیز همچون دیگر اعضا و سیاستمداران عضو حزب عدالت و توسعه ترجیح می دهد همسری محجبه داشته باشد. شوکور یکی از معروفترین فوتبالیست های ترکیه بود که تا سال 2007 در تیم گالاتاسرای ترکیه بازی می کرد . وی در انتخابات سال گذشته میلادی (2011) از شهر استانبول به عنوان نماینده حزب اسلامگرای عدالت و توسعه به پارلمان راه یافت..... / منبع : yjc.ir