ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دو دلال فوتبال دستگیر شدند


دو دلال فوتبال به دلیل ارتکاب به اعمال مجرمانه از سوی محاکم قضایی بازداشت شدند.

خبرگزاری فارس: دو دلال فوتبال به دلیل دریافت وجوه غیرمجاز و غیرقانونی و همچنین اعمال مجرمانه متخلف شناخته شده و دستگیر شدند.

محاکم قضایی هم‌اکنون مشغول بررسی پرونده این دو فرد متخلف در فوتبال هستند که از اهالی فوتبال مبالغ مختلفی را دریافت کرده بودند.

پرونده یکی از این دلال‌ها به استان اصفهان ارجاع شده زیرا بیشترین شاکی او در این استان بوده است.

حجت‌الاسلام علیرضا علیپور رئیس کمیته صیانت از لیگ این خبر را در گفت‌وگو با فارس، تایید کرد.


ویدیو مرتبط :
پشت پرده فوتبال،نام،مشخصات(دلال ها)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«دلال معروف» فوتبال دستگیر شد



رئیس کمیته صیانت از اخلاق حرفه‌ای فوتبال از دستگیری دلال معروف فوتبال با ۴۰ حکم بازداشتی و شاکی خصوصی خبر داد و گفت: این دلال معروف همچنان در کنار یکی از تیم‌های لیگی فعالیت می‌کرد!

  علیرضا علیپور درباره مشکلات دلالی در فوتبال ایران، از دستگیری یک دلال خبر داد و اظهار کرد: چهارشنبه شب در ورزشگاه انقلاب کرج یکی از دلال های معروف که حدود ۴۰ حکم بازداشت و شاکیان خصوصی داشت و همچنان در کنار یکی از باشگاه های لیگ یکی فعالیت می کرد، بازداشت شد.

وی خاطرنشان کرد: اکنون سهمیه ورود بازیکنان به فوتبال قهرمانی و نیمه قهرمانی کمتر از ۵ هزار است، در حالیکه حداقل ۵ میلیون نفر علاقمند به حضور در این حوزه هستند.

رئیس کمیته صیانت فوتبال علت ورود دلال ها به فوتبال کشور را نبود برنامه ریزی و سیستم خواند.

علیپور هم در ادامه گفت: ما به شناسایی مافیای فوتبال و پدرخوانده ها پرداختیم و دو سه سال است که فدراسیون به طور جدی جلوی اینگونه فعالیت ها را گرفته ایم.

او به کنترل ورودی و خروجی تیم ها اشاره کرد و گفت: با همه اتفاقات متاسفانه مدتی است که فرصتی برای فعالیت دوباره دلال ها ایجاد شده است.

علیپور که پنجشنبه شب در شبکه خبر حضور یافته بود، افزود: ما لیست ۱۰۱ نفر داشتیم که چهارسال قبل به باشگاه ها اعلام شد که منع فعالیت در رابطه با دلالیسم داشتند.

 

 اخبار حوادث  -  مهر