ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دو جای خالی سرخ پوشان و قیمت‌های میلیاردی!



اخبار,اخبارورزشی,باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس تقریباً برای شروع فصل جدید آماده شده است.

این باشگاه البته با انتقادات شدید از سوی هوادارانش مواجه است ولی برای فصل جدید، لیست خود را تقریباً آماده کرده است.

این 16 نفر
لیست بزرگسالان از 18 بازیکن، 16 بازیکن را در دل خود جای داده است. سوشا مکانی، محسن بنگر، علیرضا نورمحمدی، لوکا ماریچ، رامین رضاییان، بابک حاتمی، مهرداد کفشگری، رضا خالقی‌فر، هادی نوروزی، امید عالیشاه، کمال کامیابی‌نیا، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان و مهدی طارمی به علاوه محمد شعبانی و مایکل اومانا که تکلیف‌شان به صورت قطعی مشخص نشده، 16 بازیکن پرسپولیس هستند. حمیدرضا علی‌عسگری نیز به احتمال قریب به یقین و با نظر برانکو ایوانکوویچ به لیست برمی‌گردد و قرار است یک مهاجم یونانی نیز پرسپولیسی شود.

معضل سمت چپ
با این حال پرسپولیس هنوز در سمت چپ خط دفاع دچار مشکل است. اگر ضرغام اسماعیل جذب تیم شود، اتفاق بسیار خوبی رخ می‌دهد. این بازیکن 20 ساله، در لیست زیر 23 ساله‌ها قرار می‌گیرد و لیست بزرگسالان را پر نمی‌کند، همچنین چون سهمیه آسیایی محسوب می‌شود، باشگاه می‌تواند یک بازیکن غیر آسیایی و خارجی دیگر جذب کند البته پرسپولیسی‌ها در جذب یک مدافع چپ اصلاً موفق نبوده‌اند.

قیمت نزدیک به میلیارد
اما قیمت بازیکنان در نوع خود جالب است. اکثر بازیکنان پرسپولیس، قراردادی کمتر از یک میلیارد تومان دارند اما بسیار نزدیک به این رقم! یکی از مسئولان باشگاه در این مورد به ما گفت: «قرارداد هادی نوروزی حدود 950 میلیون تومان است. علیرضا نورمحمدی 900 میلیون تومان، محسن بنگر 950 میلیون تومان، رامین رضاییان حدود 850 میلیون تومان، کمال کامیابی‌نیا حدود 800 میلیون تومان، مهدی طارمی حدود 800 میلیون تومان و بقیه با فاصله اندکی، کمتر از این ارقام است.»

اومانا و تادئو؛ گران‌ترین بازیکنان پرسپولیس
اما دو بازیکن از قاره آمریکا، گران‌ترین بازیکنان پرسپولیس هستند. مدیر برنامه‌های مایکل اومانا، مدافع تیم‌ ملی کاستاریکا قبول کرده با رقم 350 هزار دلار (بیش از یک میلیارد و 200 میلیون تومان) قرارداد این بازیکن را تمدید کند. همچنین ژوزف تادئو همان بازیکن برزیلی که با 9 کیلوگرم اضافه وزن توسط حمید درخشان به پرسپولیس آمد و به قول برانکو ایوانکوویچ فقط به درد ورزش بوکس می‌خورد نه فوتبال نیز قرارداد فوق‌‌العاده‌ای داشت. قرارداد او برای یک فصل و نیم نیز 350 هزار دلار بود تا گران‌ترین بازیکن پرسپولیس شود!

خرید خارجی‌ها
پرسپولیسی‌ها در حال مذاکره هستند تا طبق خواسته برانکو، یک مهاجم یونانی یا یک مدافع کناری از کشور برزیل را به این تیم بیاورند البته پول ندارند و بهانه‌شان کامل است ولی اگر خرید خارجی نداشته باشند، شرایط بدتر می‌شود.

 

اخبار ورزشی - آی اسپورت


ویدیو مرتبط :
داستان پنالتی های سرخ پوشان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کمک میلیاردی وزارت ورزش به سرخ‌پوشان


طبق شنیده‌ها از منابع آگاه، وزارت ورزش و جوانان مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون تومان جهت رفع مشکل مالی باشگاه پرسپولیس به حساب این باشگاه واریز کرد.

باشگاه خبرنگاران: باشگاه پرسپولیس هم امروز این مبلغ را به حساب بازیکنانش واریز می‌کند تا مشکل مالی‌شان تا حدودی برطرف شود.

*** کمک مالی کفاشیان به پرسپولیس

پس از این که سرخ‌پوشان پایتخت نتوانستند اسپانسر جذب کنند، دست به دامن کفاشیان شدند و برای رفع مشکلات مالی از نفر اول فدراسیون کمک خواستند، گفته می‌شود که کفاشیان با درخواست باشگاه پرسپولیس موافقت کرده و مبلغی را به عنوان قرض به این باشگاه داده است.

*** راهکار تاج برای کمک به پرسپولیس

رئیس سازمان لیگ برتر در روزهای اخیر با نامه‌ای از سوی طاهری مواجه شده که درخواست کمک کرده است.

تاج به سرپرست باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که پرسپولیس به سازمان لیگ بدهکار است و در حالت عادی نمی‌توانیم به این تیم کمک کنیم اما با توجه به شرایط موجود و نیاز شدید این تیم در قالب قرارداد می‌توانیم کمک کنیم که این مراحل در حال اجرا است.

*** برانکو به امارات رفت

برانکو ایوانکوویچ برای انجام برخی امور شخصی و اداری صبح امروز به امارات رفت و با پرواز ساعت 22 به تهران بازمی‌گردد.

با توجه به سفر برانکو به امارات، تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس هم امروز تعطیل شد تا از فردا تمرینات این تیم دنبال شود.

همچنین سرخ‌پوشان در تمرینات دیروز تمرین ضربات پنالتی کردند تا اگر بازی با پیکان در جام حذفی به ضربات پنالتی کشیده شد، آمادگی داشته باشد.

*** عصبانیت برانکو از سازمان لیگ برتر

پس از این که سازمان لیگ برتر مبلغ قراردادها را منتشر کرد، این اتفاق واکنش متفاوتی در پی داشت که یکی از آن‌ها برانکو ایوانکوویچ بود. برانکو اعلام داشت در هیچ جای دنیا رقم قرارداد بدون توافق طرفین اعلام رسمی نمی‌کنند اما در ایران این اتفاق بدون توافق رخ داد.

در قراردادم چیزی برای پنهان‌کاری وجود ندارد اما بهتر بود سازمان لیگ با اجازه بازیکنان و کادر فنی مبالغ قرارداد را رسانه‌ای می‌کرد.

*** رفع مشکل دائمی اقامت برانکو

بعد از این که تیم ملی ایران با برانکو به جام جهانی 2006 صعود کرد، رئیس جمهور وقت برانکو را به عنوان شهروند افتخاری اعلام کرد.

به هر حال برانکو در این چند روز کارهایش را انجام داد تا شهروند دائمی ایران شود و هیچ مشکلی برای رفت و آمد و اقامت نداشته باشد.

*** رفع سرماخوردگی نوروزی

مهاجم پرسپولیس به خاطر سرماخوردگی شدید چند وقتی بود که نمی‌توانست پا به پای سایرین تمرین کند. نوروزی روز گذشته با رفع سرماخوردگی‌اش توانست به همراه دیگر بازیکنان تمرین کند تا خود را آماده دیدار با پیکان در جام حذفی نماید.

*** اهتزاز پرچم پرسپولیس روی قله دماوند

یکی از هواداران پرسپولیس به خاطر روز هوادار 16 شهریور ماه پرچم سرخ‌پوشان را روی قله دماوند به اهتزاز درآورد.

گفتنی است کانون هواداران پرسپولیس امروز را به عنوان روز هوادار اعلام کرد و حتی جشنی به مناسبت برد 6 گله پرسپولیس مقابل استقلال با حضور پیشکسوتان برگزار کرد.

*** میناوند به کمپین اهدای عضو پیوست

مهرداد میناوند بازیکن سابق پرسپولیس به کمپین اهدای عضو پیوست. مهرداد میناوند با این اقدامش نشان داد که هنوز بازیکنانی هستند که اعضای بدنشان را بعد از مرگ‌شان به دیگران اهدا می‌کنند.