ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دوپینگ فروزان در بازی پرسپولیس +عکس


محسن فروزان دروازه بان تیم فوتبال سیاه‌جامگان در جریان بازی از تدارکات تیم خود درخواست موز کرد.

خبرگزاری ایسنا: محسن فروزان دروازه بان تیم فوتبال سیاه‌جامگان در جریان بازی از تدارکات تیم خود درخواست موز کرد.

در حالی که دیدار دو تیم پرسپولیس و سیاه جامگان در ورزشگاه ثامن در جریان بود، صحنه‌ای جالب رقم خورد و فروزان در اواسط نیمه نخست بازی از تدارکات تیم سیاه جامگان درخواست موز کرد.

وی پس از دریافت موز و آب معدنی در حین بازی یکی یکی موزها را در ادامه خورد. احتمالا افت فشار دلیل این کار فروزان بوده است.

فروزان همچنین در این دیدار دو گل در دقایق 40 و 72 از پرسپولیس خورد.


موز خوردن محسن فروزان حین بازی +عکس


ویدیو مرتبط :
عکس العمل های فروزان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واکنش فروزان به ماجرای موز خوردنش وسط بازی با پرسپولیس! + عکس



اوایل باری بود که احساس ضعف کردم و متوجه شدم انرژی ندارم. به همین دلیل از تدارکات تیم خواستم یک موز برای من پیدا کند تا جلوی ضعفم گرفته شود. دیدم یک بسته موز آورده کنار من گذاشته

محسن فروزان دروازه بان تیم سیاه‌جامگان در جریان بازی از تدارکات تیم خود درخواست موز کرد و آن را حین مسابقه پوست کند و خورد! این صحنه جالب و عجیب در وسط مسابقه رقم خورد و فروزان در اواسط نیمه نخست بازی در ورزشگاه ثامن از تدارکات تیم سیاه جامگان درخواست آوردن موز کرد.

وی پس از دریافت موز و آب معدنی در حین بازی یکی یکی موزها را خورد. فروزان همچنین در این دیدار دو گل در دقایق ۴۰ و ۷۲ از پرسپولیس خورد.

 

اخبار,اخبار ورزشی ,محسن فروزان

 

فروزان در پاسخ به سوالی که  این کار چه بوده؟ به سایت برنامه نود گفت: اوایل باری بود که احساس ضعف کردم و متوجه شدم انرژی ندارم. به همین دلیل از تدارکات تیم خواستم یک موز برای من پیدا کند تا جلوی ضعفم گرفته شود. دیدم یک بسته موز آورده کنار من گذاشته است، در صورتی که یک موز کفایت می‌کرد. من قبل از بازی غذا خورده بودم ولی نمی‌دانم چرا احساس ضعف کردم. در آن شرایط مجبور شدم موز بخورم تا خیلی زود جذب بدنم شده و جلوی ضعفم گرفته شود.

 

اخبار ورزشی - تابناک