ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دوپینگ بازیکنان ذوب‌آهن شایعه‌‌ است


مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: کسی نمی تواند شایستگی‌های بازیکنان و کادرفنی تیم ذوب‌آهن را زیرسوال ببرد.

آنا: سعید آذری در واکنش به اظهارنظرهای اخیر مربوط به دوپینگ برخی بازیکنان ذوب‌‌آهن و اینکه این موضوع باعث موفقیت سبزپوشان اصفهانی در رقابت‌های لیگ و جام حذفی شده‌ است، اظهار داشت: «با عنایت به کنترل دوپینگی که از سوی کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ در تمامی مسابقات انجام شده و با توجه به سابقه بازیکنان پا به سن گذاشته ما چنین مواردی در میان بازیکنان با سابقه ذوب آهن رخ نخواهد داد.»

وی ادامه داد: «چنین مواردی شاید در بازیکنان جوان و بدون اطلاع تیم وجود داشته باشد چرا که آنها نمی‌دانند از چه مکمل‌هایی استفاده کنند، اما این موضوع هم در تیم ما منتفی است چرا که بازیکنان جوان ذوب آهن با پیش‌بینی‌های درستی که توسط پزشک تیم صورت گرفته این کار را انجام نمی‌دهند و دچار چنین چالشی نمی‌شوند.»

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن با اشاره به تمهیدات بیرونی که توسط این باشگاه در خصوص بازیکنان تیم صورت گرفته، خاطرنشان کرد: «عده‌ای با ایجاد چنین شایعاتی قصد دارند موفقیت‌های تیم‌مان را زیرسوال ببرند اما یقین داشته باشید که به هدف‌شان نمی‌رسند. کسی نمی‌تواند شایستگی‌های بازیکنان و کادرفنی تیم ذوب‌آهن را زیرسوال ببرد. به جای مطرح کردن چنین صحبت‌های عبث و بیهوده‌ای بهتر است شیوه زندگی بازیکنان با تجربه‌ای چون مهدی رجب‌زاده و قاسم حدادی فر مورد مطالعه قرار بگیرد تا به جای ایجاد شایعه بازیکنان جوان یاد بگیرند که چگونه می‌توان سال‌های سال حرفه‌ای ورزش کرد و در سطح اول هم باقی ماند.»

وی با یادآوری این نکته که هر چه به پایان رقابت‌های لیگ نزدیک شویم،‌ هجمه‌های بیشتری به تیم ذوب آهن وارد می‌شود، عنوان کرد: «ما خود را آماده شایعات بدتر از دوپینگ بازیکنان تیم هم کرده‌ایم. شما ببینید دو ماه پیش چگونه می‌خواستند بحث مافیای اصفهانی در فدراسیون فوتبال را به دو تیم اصفهانی لیگ برتر نسبت دهند. معتقدم که با گذشت زمان واقعیات همه تیم‌ها بیشتر مشخص می‌شود و می‌توان عیار تمامی تیم‌های حاضر در لیگ را مشخص کرد.»

آذری افزود: «هفته گذشته مصاحبه کاپیتان یکی از تیم‌های بزرگ لیگ را می‌خواندم. او در صحبت‌هایش به این نکته اذعان کرده بود که ناکامی تیمش در مسابقات این فصل از مشکلات درون سیستمی نشات می‌گیرد و ربطی به اشتباهات داوری ندارد. روح بازیکنان بزرگ و قهرمان همین است که واقع‌بین هستند و مسائل پیش پا افتاده را عامل ناکامی تیم‌شان نمی‌دانند. بهتر است تمامی کسانی که نتایج خوب تیم ما را چیزی غیر از تلاش اعضای باشگاه و خود بازیکنان وکادرفنی می‌دانند به این نکته توجه کنند که شایستگی‌های بازیکنان‌مان عامل موفقیت‌مان بوده است. هر چند ما یقین داریم که قطار در حال حرکت مورد آماج حملات قرار می‌گیرد و کسی به قطار ساکن کاری ندارد.»

مدیرعامل ذوب‌آهن در مورد اینکه لیستی برای خرید بازیکنان جدید تیم برای نیم فصل از سوی یحیی گل‌محمدی دریافت کرده است، تصریح کرد: «ما بعد از آخرین بازی که پیش از تعطیلی لیگ در هفته هفدهم داریم درباره اضافه کردن بازیکنان جدید با سرمربی تیم جلسه خواهیم گذاشت. فعلا قرار نیست در این رابطه تصمیم گیری داشته باشیم.»

وی در پایان گفت: «ما با توجه به 17 بازی در لیگ برتر، یک بازی در جام حذفی و 6 بازی در لیگ قهرمانان آسیا قصد نداریم هیچ بازیکنی را بفروشیم و به تمامی بازیکنان‌مان در این فصل نیاز داریم. این خواسته سرمربی تیم است و او پیش از این هم اعلام کرده بود که به همه شاگردانش نیاز دارد. این را گفتم تا همه بدانند که سیاست باشگاه ذوب‌آهن پر کردن سه جای خالی است که در ترکیب تیم وجود دارد تا با این کار در نیم‌فصل دوم آماده‌تر به مصاف رقبا برویم.»


ویدیو مرتبط :
تیکی تاکای بازیکنان ذوب آهن مقابل ملوان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

باشگاه ذوب‌آهن قرارداد بازیکنان را دست‌کاری کرده است



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

صداقت دیگر در این باشگاه اصفهانی به چشم نمی‌آید

حسینی: باشگاه ذوب‌آهن قرارداد بازیکنان را دست‌کاری کرده است

خبرگزاری فارس: مدافع پیشین تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: باشگاه ذوب آهن قرارداد بازیکنان را در فصل 89-90 دست‌کاری کرده و رقم دستمزدها را کاهش داده است.

سید محمد حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد پیوستنش به باشگاه ملوان انزلی گفت: از سه چهار باشگاه پیشنهاد داشتم اما به دو دلیل ملوان را انتخاب کردم؛ اول شخص حسین هدایتی و دوم هواداران خونگرم و پر شور این تیم دلایل حضورم در ملوان بوده است.

وی در مورد هجدهمی ذوب آهن در جدول لیگ برتر گفت: هجدهمی که خوب است اگر لیگ 36تیمی هم بود ذوب آهن با شرایط کنونی سی‌و ششم می‌شد. این باشگاه از سوء مدیریت رنج می‌برد. اعضای هیئت‌مدیره این باشگاه در صنعت آدم‌های بزرگی هستند اما آنها تخصص و سررشته‌ای از ورزش نداشتند، ضمن اینکه مدیرعامل در باشگاه ذوب آهن هیچ‌کاره بود و قدرتی نداشت. او مجری تصمیمات هیئت‌مدیره بود.

حسینی افزود: افکار اعضای هیئت‌مدیره سازنده و مثبت نبود، آنها به این باشگاه آمده بودند تا مجموعه باشگاه را کوچک کنند و شاید حتی به این مسئله فکر می‌کردند که ورزش خیلی برای کارخانه ذوب آهن واجب نیست. اکنون می‌بینیم که آنها به هدف خود رسیده‌اند و خیلی از تیم‌های باشگاه مثل بسکتبال منحل شده‌اند. اگر همین روند در ذوب آهن ادامه پیدا کند تیم فوتبال آن هم بعد از مدتی منحل می‌شود و ذوب آهن در راه تیم پلی‌اکریل اصفهان گام بر می‌دارد.

مدافع پیشین ذوب‌آهن با اشاره به دلیل جداییش از این باشگاه عنوان کرد: یکی از فاکتورهای مثبت این باشگاه صداقت و روراستی مدیران با ورزشکاران بود اما اکنون دیگر این ویژگی در باشگاه ذوب آهن به چشم نمی‌آید. قرارداد بازیکنان در باشگاه ذوب‌آهن دست‌کاری شده است. بازیکنان با اصغر دلیلی مدیرعامل سابق در مورد رقم قراردادها توافق کرده بودند اما بعد از تغییر مدیریت در این باشگاه مبلغ قرارداد بازیکنان در برگه رسمی فدراسیون فوتبال کاهش پیدا کرده بود. بازیکنان به باشگاه اعتماد کرده بودند که قراردادها را سفید امضاء کرده‌اند اما از این مسئله سوءاستفاده شد.

وی افزود: قرارداد خودم 150میلیون تومان کمتر از رقم توافق شده بود. قرارداد شهاب گردان، محمد قاضی ، علی احمدی، فرشید طالبی و حسین ماهینی هم دستکاری شده بود و مبلغ آن کمتر از میزان توافق شده با باشگاه بود. حتی منصور ابراهیم‌زاده سرمربی تیم هنوز مبالغی زیادی از باشگاه طلبکار است.

ظاهراً در این باشگاه رسم شده که برای دریافت طلبت باید شکایت کنی، البته من هم آن 150میلیون تومان را و هم 100میلیون بابت فصل جدید را به باشگاه بخشیدم و جدا شدم. منصور ابراهیم‌زاده هم حجب و حیا به خرج می‌دهد و شکایت نمی‌کند اما دیگر بازیکنان از این باشگاه شکایت کرده‌اند.

حسینی با اشاره به افتخارات گذشته ذوب آهن عنوان کرد: از تیمی که نایب‌قهرمان آسیا بود اکنون فقط یک سایه باقی مانده است. آن تیم حاصل زحمات منصور ابراهیم‌زاده بود و ذوب آهن تمام موفقیت‌هایش را مدیون این مربی است. با این حال به هواداران این باشگاه می‌گویم روزهای بدتر از این در انتظار ذوب آهن است. به بازیکنان دیگر تیم‌ها هم پیشنهاد می‌کنم اگر هیچ پیشنهادی از هیچ باشگاهی نداشتند و فقط ذوب‌آهن خواهان آنها بود بهتر است به این پیشنهاد هم جواب منفی بدهند و در ذوب‌آهن بازی نکنند./فارس