ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دونیس: به فکر نتیجه هستیم نه بازی زیبا


سرمربی الهلال برای بازی فردا تیمش با پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا بیشتر به نتیجه فکر می کند تا ارائه بازی زیبا.

ورزش سه: جورجیس دونیس در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با پرسپولیس گفتگویی کوتاه با خبرنگاران انجام داد که در زیر آن را می خوانید:

بازی رفت یکی از بهترین بازی های مان بود

در بازی رفت یکی از بهترین بازی هایمان را به نمایش گذاشتیم. موقعیت های بسیاری داشتیم اما توپ هایمان گل نشد. امیدوارم که اتفاق های بازی رفت برای ما تکرار نشود.

نتیجه مهمتر از بازی زیبا است

کسب نتیجه در بازی فردا برای ما مهمتر از بازی زیبا است. باید با اختلاف دو گل پرسپولیس را شکست بدهیم تا به مرحله بعد صعود کنیم. امیدوارم که بتوانیم به هدفمان برسیم.

از بازگشت نوز خوشحالیم

نوز دو ماه مصدوم بود و کنار ما حضور نداشت. حالا از بازگشت او خوشحالیم. فردا او را همراه خود داریم. تنها مشکل این است که نوز تمرین نداشته است.


ویدیو مرتبط :
نتیجه مسابقه زیبا ترین عکس پونی کوچولو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حاج‌رضایی: آنهایی که از استقلال بازی زیبا و نتیجه می‌خواهند، به نیوکمپ بروند!



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,حاج رضایی

کارشناس فوتبال ایران گفت که پیش‌بینی تیم قهرمان لیگ برتر امکان‌پذیر نیست.

امیر حاج‌رضایی در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص رقابت فشرده مدعیان قهرمانی در لیگ برتر و اینکه در نهایت کدام تیم قهرمان خواهد شد، گفت: پیش‌بینی در این زمینه بسیار سخت است و نمی‌توانم نظر قاطعی داشته باشم. با این حال دوست دارم دو تیم تهرانی سهمیه آسیا بگیرند، چون حضور استقلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، فضای فوتبال را تغییر می‌دهد. مطمئنا این موضوع می‌تواند هواداران زیادی را به ورزشگاه آزادی بکشاند و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

او ادامه داد: نمی‌توانم بگویم شانس کدام یک از این مدعیان بیشتر است. پرسپولیس خوب گل می‌زند، اما خوب هم گل می‌خورد. استقلال هم تیم خوبی است و معتقدم انتقادها از پرویز مظلومی غیرمنصفانه است. تیم او صدرنشین است و در جام حذفی هم راهی فینال شد. برخی این ایراد را از استقلال می‌گیرند که آنها زیبا بازی نمی‌کنند، آنهایی که از استقلال بازی زیبا همراه با نتیجه‌گیری می‌خواهند، بهتر است به نیوکمپ بروند و بازی‌های بارسلونا را ببینند.

حاج‌رضایی عنوان کرد: شانس تیم عبدالله ویسی برای قهرمانی کم نیست و آنها تا اینجا با قدرت جلو آمدند. ذوب‌آهن هم جزو مدعیان جدی است و احتمال دارد که تراکتورسازی هم با بازیکنانی که اضافه کرد، خودش را بالا بکشد.

وی در مورد حاشیه‌های دیدار پرسپولیس و تراکتورسازی و تکل خشن محسن بنگر گفت: بارها در فوتبال اروپا شاهد بودیم که با چنین تکل‌هایی پای بازیکنان شکست و فوتبالشان خراب شد. مطمئنا سلامت بازیکنان مهم است.

 

اخبار ورزشی - تسنیم