ورزشی


2 دقیقه پیش

پیرترین و جوان ترین بازیکن یورو 2016

سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ترین، کوتاه ترین و بلندترین بازیکن‌های یورو ۲۰۱۶ پرداخته است. خبرگزاری ایسنا: سایت یوفا در گزارشی به معرفی پیرترین، جوان ...
2 دقیقه پیش

عکس: ارزش تیم های حاضر در یورو 2016

در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ها هستند. وب سایت مشرق: در جمع 24 تیم حاضر در یورو 2016، آلمان گران ترین و مجارستان ارزان ترین تیم ...

دونگا: مردم برزیل باید صبور باشند


سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل از مردم کشورش خواست تا بیش از پیش صبور باشند.

خبرگزاری فارس: دونگا پس از پیروزی 3 بر یک تیم ملی کشورش برابر ونزوئلا در نشست خبری حاضر شد و گفت: به عقیده من برزیل مشکلی برای صعود به جام جهانی نداشته و حتی حق دارد که از هم اکنون به قهرمانی در جام جهانی بندیشد.

وی ادامه داد: در بازی اول شکست خوردیم، شیلی بهتر از ما بود و باید به ضعف تیم اعتراف کنم اما در این بازی عالی بودیم و مردم راضی به نظر می‌رسیدند، به عقیده من برزیل مشکل جدی ندارد و این که بسیاری از کارنشاسان نگران صعود ما هستند چندان منظقی نیست، مردم باید بیشتر صبور باشند و اجازه بدهند تا در زمانی که در اختیار داریم آرام آرام برای حل مشکلات قدم برداریم.

تیم ملی برزیل بامداد امروز موفق شد حریف خود ونزوئلا را سه بر یک از پیش رو بردارد و اولین پیروزی خود را در مقدماتی جام جهانی ثبت کند.


ویدیو مرتبط :
دونگا سرمربی جدید تیم ملی برزیل

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیروزی برزیل مقابل شیلی/ برد خفیف‌تر شاگردان دونگا نسبت به مردان کی‌روش



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

تیم فوتبال برزیل مقابل شیلی به برتری رسید اما نسبت به ایران پیروزی خفیف‌تری را در دیدار با شاگردان سامپائولی کسب کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، در ادامه دیدارهای دوستانه فوتبال در نقاط مختلف جهان برزیل در امارات لندن به مصاف شیلی رفت و با یک گل پیروز شد.

تک گل این بازی را روبرتو فرمینو در دقیقه 71 به ثمر رساند.

این دومین برد شاگردان دونگا پس از پیروزی 3 بر یک در پاریس مقابل فرانسه بود و دومین شکست متوالی شاگردان خورخه سامپائولی پس از باخت 2 دو بر صفر به ایران بود.

البته مردان کی‌روش نسبت به شاکردان دونگا پیروزی پرگل‌تری را کسب کرده بودند.

شیلی مقابل سلسائو تقریبا با ترکیبی که مقابل ایران بازی کرده بود به میدان رفت و آرتور ویدال هم که در بازی با ایران غایب بود در این دیدار از دقیقه 80 وارد میدان شد و آلکسیس سانچس مهاجم آرسنال به طور ثابت بازی کرد.

در دیگر دیدارهای دوستانه آفریقای جنوبی و نیجریه به تساوی یک بر یک رسیدند.

نتایج یورو 2016
 یورو 2016 - گروه D
گرجستان    0 - 2    آلمان   
اسکاتلند    6 - 1    جبل الطارق   
    
یورو 2016 - گروه F
ایرلند شمالی    2 - 1    فنلاند   
رومانی    1 - 0    جزایر فارو   

یورو 2016 - گروه I
آلبانی    2 - 1    ارمنستان

اخبار ورزشی  - فارس